Gdje kupujem odjeću, obuću i ostalo ...

Ukoliko među vama, drage moje čitateljice ima visokih cura (175+ cm) ovo je post za vas. Ako imate problema s pronalaskom odgovarajuće dužine hlača ili obuće, donosim vam popis (on line) trgovina u kojima kupujem odjeću koja odgovara mojoj visini od 192 cm, dužini nogavice 36 inča, veličini odjeće 42 (UK14) i 44 (UK16) i dužini stopala 42-43 ovisno o kalupu. Klik na ime brenda u tekstu, odvest će vas na njihovu stranicu. 


ASOS - on line trgovina u kojoj se može naći jako dobrih komada odjeće po pristupačnim cijenama. Često znaju na e-mail poslati kodove za popust (ukoliko se upišete za dobivanje istog). Dostava je besplatna za bilo koji iznos narudžbe. Odnedavno imaju u ponudi i odjeću za visoke cure. U tražilici na njihovom webu upišite "tall" i izbacit će vam što trenutno imaju u ponudi. Također, odnedavno imaju u prodaji i New Look brend koji također ima odjeću za visoke cure i obuću do veličine 43. 



C&A - iako ima dužinu u nogavicama za više cure, mislim da je oznaka "K", meni osobno nisu dovoljno duge. No međutim, znaju imati 50% popusta na već snižene komade robe, a po meni osobno imaju puno bolju mušku odjeću. Imam nekoliko komada odjeće s muškog odjela i vjerujte mi, ne kuži se uopće da su muški. :D Tako da, vrijedi pogledati. 


H&M - trgovina u kojoj se zaista može naći jako dobrih komada odjeće. Iako, za mene nemaju dovoljno duge nogavice imaju veličinu odjeće do 46 (ovisno o modelima). S obzirom da sam veliki fan košulja i raznih marama i šalova u H&M uvijek nađem nešto zanimljivo. Nude lijep i moderan izbor odjeće, ali nažalost obuću samo do veličine 41. Ukoliko niste znali, do kraja 6. mjeseca, možete odnijeti vrećicu svoje stare robe koju ne nosite i H&M vam daruje kupon s 15% popusta na bilo koji artikal po izboru.



Dorothy Perkins - je za mene alfa i omega kada je u pitanju dužina nogavice koja ide do 36 inča (oko 92 cm u raskoraku). Gotovo sve hlače koje imam su mi od Dorothy Perkins. Za sad su mi se pokazale jako kvalitetne, a neke traperice koje imam su mi starije od 5 godine i još uvijek su čitave. 
Poštarina za Hrvatsku iznosi 6 funti. Često na e-mail šalju kodove s popustima, kao i za besplatnu poštarinu. Što se tiče obuće, mislim da idu do veličine 42, ali su za mene osobno njihovi kalupi jako uski.


New Look - je brend kojeg sam već spomenula na početku teksta gdje sam pisala o Asosu. New Look u Tall ponudi ima dužinu hlača do 36 inča, ali i obuću (ne sve) do veličine 43. Znaju slati kodove s popustima na e-mail adresu, ali naplaćuju poštarinu u iznosu od 10 funti. Ukoliko napravite narudžbu iznad 55 funti onda je poštarina besplatna. Prednost ulaska u EU je što se ne trebate bojati carine. :)


Long Tall Sally - iako je provjerena stranica, do sad nisam ništa naručivala od njih. Prodaju odjeću za jako visoke cure (dužina nogavice 38 inča) i veličina obuće do 45.5. Poštarina iznosi 10 funti. Imaju divnu odjeću, ali su i cijene malo više. 



Next - iako imamo Next trgovinu u Zagrebu (TC Point/Vrbani) jako im zamjeram što nisu uveli obuću do veličine 43. Ne znam da li ste primijetili kako se po trgovina odmah prodaju veličine 41 i 42, a uvijek ostanu mali brojevi kao što su 36 i 37? I da se do sad nitko još nije dosjetio (osim Humanica) da kod nas uvede žensku obuću barem do veličine 43. Što se tiče dužine nogavice, kod Next modela ona ide samo do 84 cm.


Top Shop- je uz Dorothy Perkins jedan od brendova za kojim žalim što je napustio HR. Nažalost, Top Shop ni ne dostavlja u Hrvatsku, ali za 6 funti dostavlja u susjedne zemlje (Bosna i Srbija npr.) s obzirom da imam čitateljice iz susjednih zemalja, možda će im ova informacija biti od koristi. 
Top Shop također u ponudi ima odjeću za visoke cure. Dužina nogavice ide do 36 inča, a hlače su mi jednako kvalitetne kao i one od Dorothy Perkins. Za brzu pretragu na stranici, upišite u tražilicu "tall". Veličina obuće ide do 42, ali su im isto kao i kod Dorothy Perkins malo uži modeli.


Ann Christine - je njemački brend koji je zatvorio sve svoje trgovine u Zagrebu, ali su (koliko znam) još i dalje otvorene one u Splitu i Zadru. Iako u Ann Christine trgovinama ne mogu naći hlače dovoljne dužine, uvijek naletim na neku zanimljivu obuću koja ide do komodne veličine 42 (ovisno o kalupu), a sniženja im znaju biti toliko smiješna da pojedine primjerke možete uloviti za19 kn. Nije neka kvaliteta, ali ako ulovite takvo sniženje mislim da se svakako isplati kupiti, za promjeniti makar za jednu sezonu nošenja. 


eBay - volim jer tamo uglavnom kupujem novčanike, torbe i razne nakite ili sitnice s kojima dodatno ukrasim odjeću. Ukoliko kupujem odjeću to je onda uglavnom eBay UK i tada pretražujem uglavnom gore navedene brendove gdje sam sigurna da kupujem traženu veličinu odjeće i obuće.


Ok, sad kad smo došli do kraja i kad sam stavila sve karte na stol barem što se tiče veličine odjeće i obuće, mogu samo primjetiti kako sam sebe opisala kao veliku gromadu od žene, koja se oblači kao muško - ilitiga "ka' od brda odvaljena" - po dalmatinski. Hahhaha. Ma nisam. Valjda. :D 

Ukoliko sam izostavila neku informaciju, pitajte slobodno u komentarima što vas god zanima. 

Koje su vaše najdraže trgovine odjeće i obuće?
Maja xx

Broj komentara: 16:

  1. ma di si ti od brda odvaljena... onda mene odvalilo od himalaja ahahaha
    ja tako rijetko kupujem krpice da niti nemam omiljene trgovine ;)
    teško mi je naći ono što mi se sviđa, a onda je još teže to nać u pravoj veličini... tako da sam uglavnom dosadno obučena :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahahha, ajme meni ja ću umrit od smija. <3
      Razumin te skroz. Pročačkaj po Asosu imaju stvarno lipih stvari, a brojevi im idu od 36-56 veličina. A u nas C&A ima onako dosta velik izbor, samo toga tamo ima prekrcato da mi triba tri dana da prekopam. Ako nešto ulovim krajičkom oka to pogledam, ako ne produžin do H&M tamo je manje gužve među robon. :D
      I ne triba bit dosadno šta god da obučeš, jer je sve u detaljima. ;)

      Izbriši
  2. hahahahahahhaha ja još sebi ne mogu doć da ti imaš 192 cm! :D iako te znan! :D i nisi ka od brda odvaljena, nisi debela, samo imaš noge do poda! :P a moji omiljeni dućani? moram priznat da robu nikad nisan kupovala priko interneta, nije mi niti palo napamet. ja sam velika šopingholičarka i za mene nema boljeg filinga nego otić u dućan, pogotovo kad je sniženje i izać iz dućana s kesama robe i šuza. najviše kupujen u Zare, Manga, H&M, zna mi i u Orsaya bit okej robe i tako... Cipele? Uh, na njih san najslabija... Najčešće ih kupujen u Transporta, Shoe Be Doe, Aldo... Ma sve daj samo nek je sniženje! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa jel' tako da nisan puno visoka? Ljudi me redovito izgube iz vida kad idemo negdi vani. Ko bi reka, al tako je. :D
      Nema ni meni bolje kad je sniženje uvalit se u dućan, al mi postane tlaka nakon nekog vrimena, ako šta nađen zanimljivo, onda super. Al uglavnom mi je najdraže uć u 1,2 dućana pa da isproban 10-ak komada robe, šta mi je zapelo za oko i onda produžin do Mullera. Tamo mi je najdraže. :D Onda se navečer znan uvatit čačkat po on line trgovinama. To mi je neki ritual. :D

      Izbriši
  3. Wow... Stvarno si visoka! Ali post ti je odličan. Ja nemam tu visinu, ali ću svejedno probrowsati po navedenim stranicama... Mislim..., ne može škoditi ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Znala sam da si visoka, ali nisam znala da si 192 :O Koliko je onda Antisa visok? :D ja ti nemam nikakvih problema s odjecom i obucom, velicina odjece 36, obuca 39 i sve mi taman duzinom :D i u Osijeku su zatvorili Ann Christine :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahhaha da.
      Antiša je niži od mene - oko 185 cm. :D
      Ti možeš naći sve u koji god dućan da uđeš ;) Baš šteta za Ann Christine.

      Izbriši
  5. Od online prodavnica najviše volim Asos. Pregledan vebsajt, pristupačne cene i korektan odnos sa kupcima.
    Sa C&A sam malo razočarana - sve njihovo što imam mi se brzo raspalo ili deformisalo, a isto važi i za New Look. Koliko para, toliko muzike. Ali imaju lepe stvari.
    Izgleda da svi imamo problem s nogavicama - meni su uglavnom predugačke, pa moram da ih podvrćem, dosadi i to čoveku.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se za Asos. :)
      Imam jako malo stvari od C&A i ok su mi. Djeca imaju puno više i za sad je sve ok. New Look sam nedavno otkrila i za sad imam dvoje cipele i hlače i super sam zadovoljna. Slažem se, imaju super stvari.
      Eto, ja problem sa skraćivanjem nisam imala :D vjerujem da ti dosadi.

      Izbriši
  6. Meni je ASOS HG kad je odjeća u pitanju :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Virujen ti. :D Zna se nać jako puno dobrih stvari za male novce.

      Izbriši
  7. ja nisam znala da je antisa nizi od tebe XD.
    a moja najdraza trgovina odjece je muller XD. kako sam se morala 'odreci' nekih stvari (radi mullera XD), tako odjecu slabo kupujem u zadnje vrime i uopce mi tesko ne pada jer mom novoostvarenom imageu ivanke boljkovac ionako kao accessoire pristaje jedino ona torba s kolicima za u spizu na kojoj se jos moze gurat i boca plina.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma kako nisi znala? Ne mogu virovat da to nisan nikad spomenila. Dobro, nije da je bitno, al ono ... :D
      Hahhaha znam da voliš Muller.
      Hahahahhaha nasmijala sam se na zadnju rečenicu! Hhahahha genijalno.

      Izbriši
  8. Ajmeee, koja visina! Odjeću nisam nikad kupovala preko interneta jer nemam baš problema s izborom a i volim prvo sve ispipati i isprobati prije nego se odlučim na kupnju. Cipele su mi veeeliki problem, nosim nešto između 35-36, ovisno o kalupu. Još čizme, tenisice i tako ta zatvorena obuća mi paše i 36, ali salonke, balerinke i slično... muka pronaći da mi odgovara :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :D :D
      Joj da nije ni tebi lako s cipelama. A, što ćeš, snalazimo se kako najbolje znamo ;)

      Izbriši

~ I N S T A G R A M ~