Wet 'n' Wild Megalast lipstick E908C Sugar Plum Fairy


Vjerujem da ste do sad mogli primijetiti koliko volim tamnije ruževe u raznim tonovima ljubičasto-ciklama-fuksija-crvene-boje vina i slične.
Najdraži ruževi su mi  MAC Rebel i Beauty UK Plumalicious, to su u principu jako slične nijanse, a jedna od takvih je i gore naslovljena - Sugar Plum Fairy od Wet'n Wild brenda.
S obzirom da MAC još uvijek nije dostupan u Hrvatskoj, mogu sa sigurnošći tvrditi kako sam našla adekvatne zamjene za Rebel, u nijansama Sugar Plum Fairy i Plumalicious.


Sugar Plum Fairy ruž je dosta suhe teksture i ostavlja mat završetak, pa kao takav zahtjeva prethodno ispilingirane i hidratantne usne. Prije nanošenja ovog ruža, moram lagano natapkati balzam na usne da bi isti mogla lakše nanijeti na usne.
Ne prelijeva se preko usana, a trajnost na mojim usnama je oko 3 sata uz konzumiranje pića.


Ruž nema miris što mi se sviđa. Jedinu zamjerku imam na pakiranje, pomalo je klimavo pa se ruž u njemu mrda, a isti se ne uvlači do kraja pa ukoliko ste nespretni kao ja možete ga lako ogrebati s poklopcem prilikom zatvaranja.
Količina ruža je 3.3 grama, a cijena je oko 23 kn. Wet' n Wild proizvodi se mogu kupiti u odabranim Accessoires trgovinama i DM drogerijama.


Da li ste isprobali ruževe od Wet'n'Wild brenda? Kakvi su vaši dojmovi?
Maja xx

Broj komentara: 30:

  1. Boja je savršena, oduvek sam volela ovakve nijanse!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja još niti u jednom DM-u nisam naletjela na Wet n' Wild... Izluđuje me to! A što se MAC-a tiče, imaš malen, ali interesantan izbor u Kozmu u Jurišićevoj! Naravno, pod uvjetom da si iz ZG-a ili ti je blizu...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam ruž kupila u TC Point (Vrbani), a u Areni lakove. Ova nijansa ruža je gotovo uvijek rasprodana bila, a ulovila sam ju kad se taman napunija štand, inače tko zna kad bi. :D
      Za taj se MAC navodno tvrdi da je fejk. Ja ga osobno nisam vidjela, ali ako budem u prilici bacit ću pogled sigurno. :)

      Izbriši
    2. Ja isto nešto nisam bila oduševljena jer su onako, pomalo nabacani, na 2 police... Ali po cijeni, sve je iznad 150 kn, ne bi smio biti?! A i ne znam kako bi to zakonski izveli da u dućanu prodaju lažnjake pod poznatom tvrtkom? Vidiš da sam i sama bila skeptična jer ništa nisam kupila ;)

      Izbriši
    3. Nema na čemu! ;)

      Vjeruj mi da ni sama ne znam kako su to izveli i da li je ta informacija o fejkovima 100% točna. Navodno je, al ja nisam bila u prilici vidit svojim očima. Imam MSF, rumenilo i ruž koji su original pa ću sigurno probat naći razlike ukoliko ih ima. MAC dućan bi se trebao otvoriti sljedeće godine u Zagrebu negdje u centru, tako da mi je teško povjerovat da su dućani koji za sad drže MAC u HR, zaista drže original. Ne znam, ja sam ti veliki skeptik oko svega. Ništa ne virujem dok se sama ne uvjerin. :D

      Izbriši
    4. Što se tiče cijena u SAD su 15$ ruževi, a u EU su 15 funti, pa tako virujem da će se i kod nas (ukoliko se otvori) cijena ruža sigurno bit oko 150 kn.

      Izbriši
  3. imam ga, i obožavam ga :D
    slažem se u potpunosti sa svime što si rekla :D i sama sam slične stvari navela u recenziji ovog ruža :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :D Drago mi je da dijelimo isto mišljenje. Great minds think alike :D

      Izbriši
  4. Odlilni su mi Wet n wild ruzevi! A ova nijansa mi je diiiivna! bas za mene :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Nijansa mi je baš lijepa, meni je žao što je bio rasprodan kad sam imala priliku kupiti nešto od njihova asortimana :/ Imam jedan njihov ruž i prezadovoljna sam!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ova nijansa se baš jako brzo rasproda. Drago mi je da si zadovoljna sa svojim primjerkom. :)

      Izbriši
  6. meni se ovo čini kao totalno tvoja boja :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Prekrasna nijansa, a WnW ruževima sam i više nego oduševljena :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Prekrasan je! Totalno tvoja nijansa. :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Joj, super su mi W'n'W ruževi, tj zasad imam samo jedan, ali ako su svi tako dobri, rado bih proširila kolekciju! Imam nijansu E918D Cherry Bomb, i obožavam ga, super mi je tekstura i trajnost, a i to što varira od svjetlije do tamnije nijanse, ovisno koliko ga se nanese, ali mi bude jednako izdržljiv, bez obzira koliko slojeva nanijela! I iako je mat, ne isušuje mi usne (ali stavim sloj balzama ispod), i ne razmazuje se, i baš mi je usper! :)

    Ova nijansa mi se isto jako svidjela, ali sam prvo kupila onu, za probu, jer mi je takva nijansa bila sigurniji odabir, međutim, ova mi je baš prekrasna!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :) Drago mi je da ti se sviđa. Moj slijedeći će vjerojatno biti Cherry Bomb. :D

      Izbriši
  10. ej, koju olovku preporučuješ za korištenje uz beauty uk plumalicious i uz ovaj wnw ruž? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ej! :)
      Nemam niti jednu u ovoj nijansi, ali npr. koristim olovku u nijansi Peach od Look by Bipa koja se prilagodi boji kože, pa je dobra zamjena ukoliko nemam olovke iste nijanse kao i ruž. :)

      Izbriši

~ I N S T A G R A M ~

@maja_missundaztood