Nivea 3u1 micelarna otopina


U moru micelarnih otopina koje su preplavile police trgovina, među zadnjima našla se i micelarna otopina od Nivee. Dolazi u plastičnoj ambalaži količine od 200 ml i cijenom od oko 40 kn u DM- u. Niveina 3u1 micelarna otopina obogaćena je uljem sjemenki grožđa koje jako dobro čisti kožu, te ne iritira i ne isušuje istu. 
Također je bitno napomenuti kako Niveina micelarna ne sadrži silikone, alkohol, miris, parabene i boje, te je kao takva pogodna za svaki tip kože.
Osobno mi se jako svidjelo kako je iznimno blaga na licu i ne ostavlja gorak okus na usnama. Jako dobro skida makeup s očiju (maskara, sjenilo i tuš), ne ostavljajući tamne tragove od makeupa ispod očiju nakon što ju isperem s lica. 
Nikakve iritacije, niti zatezanje kože nisam osjetila nakon upotrebe Niveine 3u1 micelarne i mogu zaključiti kako mi se iz navedenih razloga svidjela mnogo više nego L'orealova i Garnierova micelarna. Kod Niveine micelarne mi se također sviđa to što ima uži otvor, pa je razlijevanje proizvoda svedeno na minimum, dok to isto ne mogu reći za L'orealovu i Garnierovu micelarnu.
Ali kad je u pitanju omjer cijene i količine u odnosu na prethodno spomenute brendove Niveina micelarna je skuplja, a i za moje potrebe se brzo troši. Da li će u ovom slučaju presuditi kvaliteta naspram kvantitete mislim da će te to najbolje zaključiti sami iz vlastitog iskustva. S obzirom da prilikom skidanja makeupa, pogotovo s očiju, ne štedim micelarne (jer mi je bitno što manje trljati kožu) kod mene će u ovom slučaju ipak presuditi ono drugo. 


 


*proizvod ustupljen na recenziranje

Da li ste isprobali Niveinu 3u1 micelarnu? Dojmovi?
Maja xx

8 komentari:

  1. Hmmm, nisam ju probala, ali trenutno koristim treću bočicu Afroditine micelarne i jako sam zadovoljna njome :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Afroditinu nisam probala, ali svakako oću, sad me baš zanima. :D

      Izbriši
  2. Baš ju isprobavam :) Nisam se još okuražila i isprobala ju za skidanje šminke, već samo za čišćenje lica nakon što skinem šminku drugim proizvodima, no imam ju tek nekih tjedan dana, pa ne mogu još ništa detaljno reći :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Nisam ju još probala, ali planiram jer me baš zanima kakva je naspram Loreala i Afrodite :D Za sad mi je Loreal favorit među drogerijskim

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da će ti se svidjeti. Ja ću svakako isprobati Afroditinu! :)

      Izbriši
  4. Lepa recenzija:)! Imam je i odusevljena sam,koristila sam Mixinu i Garnierovu i obe joj ne mogu ni prici:) Jedina zamerka-malo me zari kad skidam sminku sa ociju,nista strasno,oprastam joj jer je divna. Kristina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! :)
      Drago mi je da si zadovoljna, zaista je dobra micelarna. Mene ne žari ništa, a inače mi oči znaju biti osjetljive i reagirati na neki proizvod.

      Izbriši

 

Follow by Email

iHerb.com kod za popust (klik na sliku za preusmjeravanje na stranicu)

iHerb.com kod za popust (klik na sliku za preusmjeravanje na stranicu)
Popust od 5$ za prvu narudžbu do 40$ ili 10$ za narudžbe iznad 40$