Illamasqua: Vintage Metallix - Bibelot, Glamore Lipstick - Buff & Smoothing Brush


Od kad su na kozmetičkom tržištu lansirana mono sjenila u malim okruglim ambalažama (teglicama), imam misiju da od svakog brenda skupim barem po jednu nijansu kako bih međusobno usporedila kvalitetu istih. Illamasqua je u sklopu Once... kolekcije lansirala tri kremasta sjenila, a u sklopu Glamore kolekcije sedam novih nude ruževa za usne koji odgovaraju svim bojama kože, pa svatko može pronaći idealnu nude nijansu ruža za sebe.
Danas ću vam predstaviti Bibelot sjenilo, ruž u nijansi Buff i Smoothing sintetički kist.

Bibelot je tamna zelena nijansa, metalik završetka obavijena zlatnim shimmerom koji se više ističe na kapcima, nego u ambalaži. Na slikama niže nisam uspjela uhvatiti taj zlatni shimmer na kapcima, ali je zato vidljiv na ruci. Sjenilo sadrži količinu od 5 ml, a cijena je oko 160 kn u Illamasqua trgovini (Frane Petrića 3/Zagreb) ili na web-u.
Formula Bibelot sjenila je fantastična, mekana na dodir dok na kapcima klizi pri nanošenju pa ga je pravi užitak nanositi i raditi s njim. Iako sam bila skeptična na prvi dodir, moram priznati da sam se ugodno iznenadila s trajnošću sjenila. Bibelot se sporije suši na kapcima, što je svakako prednost jer ostavlja dovoljno vremena da se bez žurbe izblendaju oštri rubovi sjenila, kako se ne bi vidjeli prijelazi između boja ukoliko ih se nanosi više (na slici niže nanijela sam Bibelot preko cijelog kapka, a rubove izblendala s Faint nijansom iz Naked Basics palete). Svakako preporučam da se sačeka nekoliko trenutaka od nanošenja kako bi se sjenilo upotpunosti osušilo i fiksiralo na kapcima da bi se izbjeglo eventualno uvlačanje sjenila u pregib kapka. Jednom kad se sjenilo fiksira, na mojim kapcima ostaje cijeli dan. Iako je Bibelot vrlo neobična nijansa, nosiva je za svakodnevne izlaske, jer boja nija intenzivna. Kombinacija zelene i zlatne djeluje festive pa će se savršeno uklopiti za nadolazeće blagdansko vrijeme, ali i za dnevne i večernje kombinacija tokom cijele godine. Može se nanositi kistom ili s prstima. Pri korištenju kremastih sjenila preferiram korištenje sintetičkih kistova poput Smoothing kista koji je osim za nanošenje sjenila odličan i za nanošenje highlightera na vrh obraza ili pudera u prahu/kamenu kako bi se fiksirao korektor nanesen na podočnjake. S obzirom da je kist višenamjenski, sigurno će mu se lako naći svrha prilikom šminkanja.

Glamore ruž u nijansi Buff je za mene vrlo neobična boja koju sam vidjela, a i stavila na usne. Riječ je o tamnijoj smeđoj nijansi, satenskog završetka. Ruž je vrlo pigmentiran i hidratantan na usnama. Iako je nijansa jako neobična i nije nešto za što bih se odlučila pri kupnji, iz nekog čudnog razloga mi se sviđa kako izgleda na usnama, pogotovo uz kombinaciju s Bibelot sjenilom. U jednom nanosu ostavlja vrlo intenzivnu boju, a za prirodniji izgled na usnama dovoljno ga je lagano utapkati. Trajnost je oko 2 na mojim usnama bez konzumacija hrane ili pića. Zbog hidratantne teksture i visoke pigmentacije bilo bi poželjno koristiti olovku za usne prije nanošenja ruža kako bi se spriječilo prelijevanje ruža preko ruba usana. Miris je specifičan, kao i kod ostalih Illamasqua ruževa, onako voskast i po "starinski" kako bi neki rekli, ali nestane nedugo nakon nanošenja. Ruž sadrži količinu od 4 grama, a cijena mu iznosi oko 180 kn.








*PR poklon

Koristite li Illamasquine proizvode? Favoriti?
Maja xx

Broj komentara: 10:

  1. I moj odgovor je Yes. Doduše imam samo jedan ruž i sjajilo, ali "moj naklon". Njihov ruž sangers je vjerojatno moj najdraži crveni ruž, a sjajilo je isto crveno, dio jednog Božićnog seta.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ajme krasno ti je sjeo ruž, nekako sam skrolajući očekivala da će biti puno svjetliji, kad ono, uau. Nekako si baš "iljamaskasta" :D
    Nego da... Ja i Illamasqua smo prekinuli našu ljubavnu vezu, otkad sam shvatila da su im stvari malo precjenjene za kvalitetu koju dostavljaju... Tekući metali su neupotrebljivi, korektor je mastan i nepigmentiran, pa čak hvaljena superpigmentirana rumenila koja je nemoguće izglendati, ili ruževi koji su voskasti i neugodni na usnama, a da ne pričam o tome kako su pakirani i kako se grebu o kućiše i rade "bloody mess". Ali svejedno još uvijek i dalje padam na taj darkerski, britanski đir koji mi je super... No sumnjam da ću uskoro opet ostavljati pare kod njih :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala t! <3
      Da i meni je palo na pamet kako je ova kombinacija totalno "iljamaskasto" ispala na meni. Ne bunim se, luda je kombinacija i sviđa mi se. :D
      Ja sam od njih imala samo zlatni tuš koji je ludilo pigmentiran, al ga moje oči nisu baš puno volile jer bi me znao peckati kad bi ga nanijela. Šteta, jer je divan! To je sve.
      Baš šteta što ti ne paše, svagdje sam čitala samo pozitivne dojmove pogotovo za rumenila. Možda si imala samo bad luck :) ali razumijem te, kad se već toliko puta razočaraš, ideš dalje.
      Meni je taj britiš đir ludilo <3 ja volin sve i svašta. :D

      Izbriši
  3. nije mi jasno kako mi je promakao ovaj post :D
    savršeno si sve opisala,, i slažem se za dojmove za Bibelot.. kist još nisam počela konkretno koristiti :D ali mu se veselim :D
    predivna si mi i odlično ti stoje ove boje <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :D
      Odlični su proizvodi i vjerujem da ćeš biti sa svim prezadovoljna. :)
      Hvala ti <3 :crvenim se:

      Izbriši

~ I N S T A G R A M ~