L'oreal Paris L'extraordinaire by Colour Riche (all shades)


L'oreal Paris je lansirao osam novih L'extraordinaire tekućih ruževa za usne, točnije ovo je nekakva kombinacija ruža, sjajila i balzama za usne.
Sve nijanse su vrlo dobre pigmentacije i u jednom nanosu ostavljaju boju na usnama, nešto između sjajila i ruža. Hidratacija i njega usana je ono što me je najviše oduševilo kod ovih proizvoda. Zbog visoke pigmentacije nalikuju ružu, no kad se nanesu na usne pružaju sjajan izgled poput sjajila, a istovremenuo zbog dodatka ulja pružaju osjećaj njege i hidratacije kao balzam. Pakiranje je čvrsto i kvalitetno, a zbog "prozorčića" na jednoj strani ambalaže koji ujedno otkriva i nijansu proizvoda, podsjećaju na popularne YSL tekuće ruževe.
Spužvasti aplikator s kojim se nanosi proizvod na usne je blago savijen i precizan, te kao takav mi u jednom potezu prekrije usne. Količina proizvoda koja izađe zajedno s aplikatorom je dovoljna za potpuno prekrivanje usana. Sviđa mi se što se ne lijepi na usnama. Miris je pomalo slatkast i cvjetan, ali nestane brzo nakon nanošenja.
Trajnost je oko 3 sata uz stalan osjećaj hidratacije na usanama, s vremenom sjaj lagano nestane ali je boja i dalje prisutna ukoliko se ne konzumira jelo ili piće. Proizvod ravnomjerno nestaje s usana, ostavljajući ih i dalje hidratantnim čak i kad je boja upotpunosti nestala.
Cijena je oko 95 kn u drogerijama za količinu od 6 ml.
Na slikama niže može vidjeti nazive svih nijansi i tri nijanse koje sam poslikala na svojim usnama. Iako je kvaliteta tih slika jako slaba, nijanse su iz nekog razloga ispale realne. :D








*proizvodi ustupljeni na recenziju

Jeste isprobali ovaj proizvod? Koja nijansa je vaš favorit?
Maja xx

8 komentari:

  1. Probala sam onu staru liniju nekakvih ruzeva/sjajila sto su imali, Caresse linija, nijansa Juliet. Bila mi je ok, ali za te novce nista posebno, kao i svako drugo sjajilo, falila mi je ta pigmentacija koju sam ipak ocekivala do neke mjere. Tebi sve dobro stoje, a posebno 102 :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, imala sam i ja Caresse i slabije je pigmentacije od ovih ruževa definitivno.
      102 se i meni svidio, što me iznenadilo jer rijetko nosim nude nijanse ali ova je očito bila pravi pogodak.
      Hvala ti! <3

      Izbriši
  2. Lijepo je vidjeti kako im raste kvaliteta, ali nažalot taj rast pomalo neproporcionalno prati i cijena. Nije da sam škrtica kada je u pitanju kozmetika (?!), ali za L'oreal ruž, u nekim varijantama upitne pigmentacije, ne bih dala skoro 100 kn.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, malo možda jesu skuplji ali srećom često budu razni popusti i akcije u drogerijama pa je koliko toliko lakše za novčanik. :D

      Izbriši
  3. 102 ti super stoji :)
    Nisu loši ovi ruževi, volim ih, ali ja bi ih ipak zvala sjajilima :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti i meni je među favoritima. :)
      A, da nešto su između, a ni sama ne znam kako bi ih točno nazvala. :D

      Izbriši
  4. Sva tri ti baš lijepo stoje. :) Stalno ih nosim ovih dana, a najdraži su mi 201 i 500.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga. Da, na tebi je divan 201 i meni se 500 isto svidjela.

      Izbriši

 

Follow by Email

iHerb.com kod za popust (klik na sliku za preusmjeravanje na stranicu)

iHerb.com kod za popust (klik na sliku za preusmjeravanje na stranicu)
Popust od 5$ za prvu narudžbu do 40$ ili 10$ za narudžbe iznad 40$