Noviteti i novosti


Današnji "new in" post će biti malo drugačije nego inače s obzirom da za neke novitete ima i nekoliko bitni informacija koje sam htjela podijeliti s vama u ovom posebnom postu, kojeg iz tog razloga odvajam od onog regularanog.

Krenut ću s Maybelline-om koji od ovog mjeseca svoj prepoznatljivi slogan "Možda je rođena s tim, a možda je to Maybelline", zamjenjuje s novim "Make IT Happen" sloganom i povodom toga Maybelline tim je organizirao party u Eye Vidikovcu na kojem sam se odlično provela. :) Svim blogericama je stigla vrlo cool i originalna pozivnica koju će te moći vidjeti na slici niže, a na odlasku s partya također su nam uručeni neki od Maybelline noviteta poput nove The Falsies Push Up Drama maskare, Color Sensational ruža i The Nudes palete sjenila za oči. Slike s partya možete vidjeti OVDJE.

Make up inspiriran snažnim ženama
Maybelline New York od samog je početka imao jasnu misiju i viziju – brand inspiriran snažnim ženama i make up dostupan ženama cijeloga svijeta. Danas su Colossal maskara, Color Sensational ruževi i Affinitone puderi samo neki od Maybelline New York ikonskih proizvoda koji omogućuju ženama da vlastitom kreativnošću istaknu svoju individualnost i ljepotu. U proteklom stoljeću percepcija ljepote nebrojeno se puta mijenjala, no moć transformacije kroz make up i želja za uljepšavanjem nikada nije nestala. Maybelline New York vođen je upravo željom žena diljem svijeta da se istaknu svojom jedinstvenošću i odvažnošću. U današnjem iznimno brzom svijetu, nova generacija žena slobodna je izraziti se na drugačije načine svakim danom. Komunikacija s modernom generacijom žena zahtjeva puno kreativnosti i svježine. To je generacija koja vapi za novitetima, prati trendove, te ih s lakoćom konzumira, ali i u potpunosti prilagođava sebi. U skladu s tim Maybelline New York mijenja brand komunikaciju i slogan. “Make it Happen” jasna je i snažna poruka koja inspirira žene da izraze svoju ljepotu na vlastiti način. Make up trendovi inspirirani svjetskim modnim pistama Maybelline New York oduševljava energijom, inspiracijama i trendovima iz New Yorka. Sponzor je čak 11 svjetskih Fashion Weekova od kojih su najpoznatiji onaj u New Yorku, Londonu i Berlinu. Maybelline New York prenosi trendove s modnih pista u svakodnevni život, ohrabrujući žene da zauzmu stav, da pronađu svoj novi izgled, te da se istaknu vlastitom kreativnošću i individualnošću. Neke od ambasadorica Maybellinea New York su svjetski poznata lica kao Gigi Hadid, Adriana Lima, Jourdan Dunn.







Na Avon druženju predstavljeni su nam novi Hidrakolor Perfectly Matte ruževi za usne. Druženje je održano u divno uređenoj slastičarnici Mak Na Konac koju sam tom prilikom prvi put posjetila, a s obzirom da imaju izvrsne kolače (torta je bila preukusna) svakako ju planiram ponovno posjetiti. Ovdje možete vidjeti kako je torta izgledala. Novi ruževi obećavaju dugotrajnost, imaju baršunastu formulu, ne isušuju već hidratiziraju. Poslikala ih jesam, ali ih još nisam stigla isprobati. Recenzija će biti na blogu čim ih istestiram, a osim ruževa dobila sam i Avon Care Cocoa Butter liniju koja divno miriše, a Color Trend korektor mi je proslijedila kolegica Maja jer je njoj pretamna nijansa.




Na Bvlgari i Sensai druženju imali smo priliku pobliže upoznati ta dva brenda, čuti zanimljive informacije o trenutnim novitetima kao i o onim nadolazećim. Naglasak je bio na predstavljanju novog Bvlgari mirisa - Goldea (boginja zlata). Goldea predstavlja prvi miris u novoj Bvlgari kolekciji, a inspirirana je zlatom i suncem. Kreator mirisa je Alberto Morillas koji je Goldeu opisao ovako: "Goldea je prava himna mošusu, podsjeća na ekstravagantne količine Bulgari nakita. No, to je vrlo poseban miks mošusa, sa upornim intenzitetom. Kada bi bila predmeta, bila bi Brancusijeva zlatna skulptura. Sa svojim oblikom koji stvara jedinstven i bezvremenski dodir - mekana, glatka i svilenkasta."
Primjetiti će te na pakiranjima od 50 i 90 ml kako je čep drugačiji u odnosu na ono od 25 ml. S obzirom da je kolekcija inspirirana suncem, svjetlošću, zlatom i zmijom (tal. serpenti) sve je to nosila Elizabeth Taylor koja je utjelovila Cleopatru u istomenom filmu u kojem je na sebi imala raskošne, zlatne kreacije u kojima je dominirao nakit zmijskog oblika pa je tako bočica od 25 ml dobila ukrašen čep koji podsjeća na zmijsku kožu, a oblik čepa je ostao isti kao i kod prethodnih Jewel bočica od 25 ml, dok bočice od 50 i 90 ml imaju čep inspiriran Cleopatrinom krunom na kojoj je stajao solarni disk, sliku krune možete vidjeti OVDJE.

Sensai nam je predstavio svoju Ultimate liniju za njegu kože lica. Svi Sensai proizvodi sadrže vrlo rijetku i cijenjenu Koishimari kukljicu koja je izvor najfinije japanske svile koja potiče sintezu hijaluronske kiseline u stanicama derme i epiderme, te omogućuje vrunsku hidrataciju kože. Pakiranje je inspirirano Koishimari svilom, iz tog razloga su bočice sprijeda naborane jer imitiraju slojevitost svile. Ultimate linija je obogaćena ekstraktom Sakura cvijeta japanske trešnje (snažan sastojak koji jača energiju kože i popravlja genetska oštećenja prouzrokovana UV zrakama i slobodnim radikalima), Iris Pallidom (dalmatinski iris - je mirisni tretman s učinkom antioksidanta i sposobnošću proizvodnje melanina) i ekstraktom rižinog ulja (obiluje tokotienolom čija su antioksidativna svojstva snažnija od vitamina E. Potrebno je 100 kg riže vrhunske kvalitete kako bi se dobilo samo 4 grama rižinog ekstrakta. Ovaj sastojak nalazi se samo u Sensai Ultimate kremi).







Aura je već neko vrijeme prisutna na hrvatskom tržištu i drago mi je zbog toga jer zaista imaju odlične proizvode po pristupačnim cijenama. Aura proizvodi su trenutno dostupni u pojedinim Kozmo drogerijama, ali vam svakako preporučam da pratite Aurinu facebook stranicu ovdje kako bi ste bili u toku s novostima oko dostupnosti brenda na pojedinim prodajnim mjestima. 




DM me je iznenadio ogromnim paketom koji sadrži mnogo proizvoda različite namjene. U paketu su proizvodi koji su u sklopu aktualne kampanje "...jer najbolje dolazi iz prirode..." u kojoj do kraja veljače u svim DM prodavaonicama diljem Hrvatske 50 Active Beauty bodova možete zamijeniti za 20% popusta na hranu, prirodnu kozmetiku i označene proizvode za higijenu, kućanstavo i eko proizvode za bebe. A, 75 bodova mozete zamijeniti za Planer zdravih navika. Za vise informacija kliknite OVDJE. 





Maja xx

Broj komentara: 6:

  1. Awwww.... Ovo je jedan odličan new in s korisnim informacijama! ;) :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga. :)
      Morala sam podijeliti ove informacije, pogotovo onu vezanu za Bvlgari Goldeu jer je meni osobno najzanimljivija. ;)

      Izbriši
  2. Odličan new in, koliko samo proizvoda :O :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Predivan new in!! Baš si bila na lijepim događanjima i puna si novosti. Goldea mi je divna, divna, divna. Jako mi se sviđa miris. I veselim se jako čitati o Sensai proizvodima.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, bilo je mnogo novosti koje sam morala podijeliti s vama. :)
      Slažem se, Goldea je predivan miris.

      Izbriši

~ I N S T A G R A M ~