Giorgio Armani: Sun di Gioia & Air di Gioia


Armanijeva di Gioia kolekcija je ove godina dobila pojačanje, nakon vrlo popularne Acqua di Gioie istoj su se pridružile Sun di Gioia i Air di Gioia koji zaokružuju prirodne elemente. Bilo bi divno da nam stigne i četvrti element, onaj zemljani… zamišljam kombinaciju omiljenih mi nota poput pačulija, mošusa i drvenastih... no vratimo se mi na temu ovog posta. :)

Sun di Gioia - iako na prvi udah podsjeća na miris mora i ljeta, odnosno losiona za sunčanje zbog dominantne note frangipanija, osobno ne bih rekla da je on isključivo to, krije u sebi otmjenost i odmjerenu dozu ozbiljnosti zbog čega kao takav iskače iz mase sličnih što ga zaista čini posebnim. Vrlo je intenzivan, opojan i sve prisutan, ali svakako nosiv i pri visokim temperaturama. Što se duže razvija na koži postaje dublji, kompleksniji, ženstveniji i mazniji. S vremenom nota frangipanija jenjava i osjeti se negdje u pozadini, a vanilija svojom dominacijom preuzima vodstvo. Ugodno me je iznenadila nježnost vanilije koja se savršeno izmenjuje s notama irisa i smole u bazi. Mogu ga zamisliti na koži i tijekom jeseni, kad još uvijek želim uživati u sjećanjima na ljeto i ponijeti ih sa sobom u ranu jesen. Na mojoj koži je vrlo trajan, s intenzivnom aurom koja s vremenom postane slabija, no i dalje je tu tek toliko da podsjeti na svoju prisutnost. Vrlo kvalitetno napravljen miris, budi u meni pozitivne emocije jer asocira na sunce, ljeto, opuštenost, zabavu i sve ono lijepo što ljeto nosi sa sobom. 



Air di Gioia, iako po nazivu nagovještava laganiju i prozračniju kompoziciju on krije u sebi intenzivne i upečatljive note. Na prvi špric se čini pritajen, ali što duže stoji na koži postaje jači i intenzivniji. Pačulij u njemu dominira, no ima u sebi i nježnu stranu koju mu pružaju božur i ylang ylang, miriše na čistoću i svježinu dok istovremeno pokazuje i svoju oštru, pomalo drsku stranu. Ponekad se zamislim dok me obavija svojim mirisom, mislima me odvuče i prisjeti na lagani povjetarac koji rijetko zapuše dok ležim na plaži ali nosi sa sobom vrlo specifičan miris mora i soli, pomalo slan i svjež ali vrlo ugodan. Vrlo lako bi mogao proći kao unisex miris.   

Nevjerojatno mi je kako su oba mirisa savršeno jasno dočarali i opravdali svoje ime, te ga isto tako pretočili u jednostavne i prepoznatljive bočice. Da sunce i zrak mogu mirisati mislim da bi mirisali upravo poput Sun Di Gioia i Air Di Gioia mirisa. Zaista vjerno dočaravaju što možete očekivati kad ih ugledate na policama parfumerija.


*proizvodi ustupljeni na testiranje

Maja xx

3 komentara:

  1. Isprobala sam oba ljetos, mrvicu više mi se doapada AIR di Gioia.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je jer i ja sam se više našla u njemu, oba su mi lijepa ali Air mi je mrvicu draži. :)

      Izbriši
  2. Oba su mi prekrasna! :)
    Petra

    OdgovoriIzbriši

~ I N S T A G R A M ~