Chanel Les Beiges Healthy Glow Foundation


Chanelovoj Les Beiges liniji proizvoda pridružio se i Healthy Glow tekući puder, smješten u staklenu mat bočicu s pumpicom, vrlo minimalistički, elegantno i potpuno u Chanelovom duhu. Da li još nekoga ova bočica podsjeća na Chanelove Les Exclusifs mirisne bočice? :)



Puder sadrži hijaluronsku kiselinu kako bi kožu održao hidratantnom tijekom cijelog dana, ne sadrži ulja kao ni parabene. Ono što je svakako važno napomenuti je da sadrži zaštitni faktor 25, a oznaka PA++ na bočici označava visinu zaštite od UVA zračenja. PA se najčešće koristi u japanskoj i koreanskoj kozmetici i služi kao indikator zaštite od UVA zračenja. Dva plusa koja su naznačena na Les Beiges puderu označavaju da je zaštita od UVA zraka srednja, odnosno da će kožu štiti 4 do 8 sati od sunčevih zračenja. Healthy Glow kako mu samo ime govori pruža koži zdravi sjaj. Ima lagano do srednje prekrivanje, ali je ono nadogradivo. Srednje guste je teksture, ali kad se nanese na kožu iznimno je lagan i maziv ostavljajući pri tom hidratantni učinak na koži. S obzirom da je vrlo lagan i prozračan jedan sloj na koži ujednačiti će ten i prekriti manje nepravilnosti, učiniti da koža izgleda zdravije bez da se primijeti da je na licu. Vrlo brzo se suši kad se nanese na lice, pa je potrebno brzo raditi s njim. Osobno mi je najdraže nanositi ga s prstima na lice jer se tako troši manje proizvoda, a nanesen prstima mi izgleda najprirodnije na licu. Dva sloja pružaju srednje prekrivanje, koža izgleda ujednačenije i ljepše, ali se drugi sloj također ne primjećuje na licu. Kako izgleda na licu možete vidjeti u OVOM postu.



Iznimno je ugodan, lagan i prozračan kao da nemam osjećaj da sam ga nanijela. Koristim ga posljednja dva mjeseca, a tamnija nijansa (50) mi idealno odgovara u ovom ljetnom periodu dok još uvijek imam tamniju boju tena. S obzirom da ljeti nosim minimalno šminke na licu, ne volim nanositi teške pudere po vrućinama i najčešće koristim one laganije i prozračne koji će mojoj koži pružiti prirodni i obasjani izgled poput Healthy Glow pudera. Kad su velike vrućine često se dogodi da mi puderi nestanu s T zone jer je masnija od ostatka lica s obzirom da imam mješovitu kožu, no Les Beiges vrlo dobro podnosi znoj i vrućinu. Sviđa mi se lakoća ovog pudera i suptilan sjaj koji pruža mojoj koži. Nije mi uzrokovao prištiće, iako moja koža reagira na razne proizvode ukoliko joj ne odgovaraju. Ima primjetan, cvjetni miris koji nije preintenzivan i nestane brzo nakon nanošenja. Nisam primijetila da mi isušuje kožu, kao ni da oksidira s vremenom na koži kad prethodno nanesem SPF zaštitu. Bočica sadrži 30 ml proizvoda, a cijena mu iznosi nešto više od 400 kn.

Maja xx

Broj komentara: 8:

  1. Ah taj Chanel :) U poprilično ranoj adolescenciji, kad nisam baš pošteno razlikovala, a ni zanimala se u kozmetiku i njen uticaj na kožu, te celokupan izgled (pa su se događale cakey, messy situacije), jedna teta iz parfimerije Jasmin predložila je da me našminka Chanel proizvodima. Uopšte se ne sećam tačnih naziva proizvoda, beše to neverovatno prozračan puder, balmy ruž i čini mi se Dimensions maskara... napisaću samo da je to jedno od iskustava koje je promenilo moj celokupan doživljaj i pojam šminke. Kao brend su poprilično skupi, ali većinom cenu opravdavaju kvalitetom. Drago mi je da su dostupni i kod nas :) Dopada mi se ova podloga, verujem da je divna na koži bez puno nepravilnosti.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Been there, done that - messy, cakey situacija! :D
      Da, taj Chanel ima nešto posebno u sebi, od pakiranja pa sve do samog efekta na koži od makeupa, do mirisa, a o odjeći i asesoaru bolje da ne pričam... ah taj Chanel! ;) <3

      Izbriši
  2. Čini se tako super!! Lagan i prozračan, vjerujem da će i u jesensko/zimskom period biti odličan.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjerujem da hoće, pogotovo ukoliko netko traži upravo ovakvu vrstu pudera. :)

      Izbriši
  3. Voljela bih ga isprobati, po opisu mi se sviđa. :)
    Petra

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Divan mi je, svakako preporučam ako ti se sviđa po opisu. :)

      Izbriši

~ I N S T A G R A M ~