Koji miris odabrati ove jeseni?

Dragi čitatelji, odavno vam nisam pisala o mirisima iako je to nešto u čemu najviše uživam rijetko kad dolaze u prvi plan barem kad su u pitanju recenzije na blogu. Stoga sam u novu "sezonu" htjela krenuti upravo s njima. Imamo jako mnogo mirisa koji se lansiraju svaki mjesec i nekad zaista nije lako odabrati favorita. Znam da meni definitivno nije, jer ih jako volim i smatram da su svi lijepi na svoj način. Danas sam vam pripremila sveukupno šest mirisa, različitih karakteristika te u želji da vam ih maksimalnom približim svojim opisom, nadam se da će te pronaći jednog za sebe. :)

Cartier Carat
Luksuzna kuća Cartier se oduvijek izdvajala po posebno urađenim mirisima koji nisu slijepo pratili trendove na tržištu, već su uvijek bili svoji. Tako je i sad, s lansiranjem novog Carat mirisa dobili smo parfem koji prezentira dugine boje u obliku mirisnih nota. Moram priznati da je ovo interesantan pristup kreatorice mirisa - Mathilde Laurent koja nam je prezentirala miris koristeći note inspirirane slijedećim bojama: ljubičasta (ljubičica), plava (iris), crvena (tulipan), indigo (ljiljan), žuta (narcis), zelena (ylang ylang) i narančasta (orlovi nokti). Kombinacija navedenih nota čini Carat iznimno ženstvenim i elegantnim mirisom s karakterom. Bočica savršeno utjelovljuje sam miris koji iako se čini jednostavan baš poput bočice krije ugodne, svježe i pomalo puderaste note koje ga čine posebnim, poput bočice koja u dodiru sa zrakama sunca prenosi svu svoju ljepotu na vas i druge oko vas reflektirajući svjetlost i dugine boje poput pravog dijamanta. Ako ste u potrazi za mirisom kojeg bi ste nosili svaki dan, da je suptilan i ne opterećuje te miriše ugodno vama i drugima oko vas, svakako vam predlažem da isprobate Carat.


Elie Saab Le Parfum In White
Još jedna izvedenica prvijenca ali u "bijeloj" verziji krije se pod jednakim oblikom bočice i sa sobom nosi prepoznatljive note cvijeta naranče kojeg krase njegove prethodnice, no ovdje je osim nota cvijeta naranče prisutna i intenzivna nota bijelog mošusa, od tud i naziv - In White. Bočica je jednostavno prekrasna, bijele i zlatne linije čine za mene do sad najljepšu bočicu iz cijele kolekcije. Izgleda vrlo upečatljivo i luksuzno. Upravo zbog kombinacije bijele i zlatne, asocira me na miris koji bi idealan odabir za vjenčanje. Nenametljiv je i iznimno luksuzan, osjete se kvalitetno sjedinjene note bijelog cvijeća te iz tog razloga oštrina pačulija ne dolazi previše do izražaja. Ako bi prvijenac bio odličan za hladne zimske dane, In White je idealan za nošenje tijekom jeseni i proljeća. Bez obzira na moj osobni dojam o boji bočice, ovo je svakako prikladan miris za vjenčanje.

Dior Joy
Za mene je Joy osvježenje među mirisnim novitetima. Iako su zaista podijeljena mišljena kod ovog mirisa, moram priznati da se meni dopao pri prvom nošenju. Naglašavam nošenju, a ne isprobavanju na ruci što je kod mene presudilo u korist ovog mirisa kojeg sam vrlo brzo zavoljela. Zašto? Zato što Joy radi upravo to - radost, donosi radost. Ovo je miris koji kad ga nanesem kao da nestane, ne guši me i u par trenutaka od nanošenja zaboravim da sam ga nanijela (a vjerujte mi, ne štedim na mirisima kad ih nanesem). No međutim, Joy lebdi oko mene kao nevidljiva maglica. Dok šetam, ne osjetim ga, kad sjedim on se diskretno javi kao podsjetnik da je tu. Ima divnu auru koja je drugačija od onog što osjetim na ruci kad ga samo našpricam za probu. Treba mu dati vremena i treba ga nositi sa sobom da pokaže svu svoju raskoš. Vrlo odmjeren i ženstven miris kojemu ne treba posebna prilika za nošenje, jer on svaku priliku u kojoj ga nosim učini posebnom, pogotovo jer me zaista čini radosnom svaki put kad me podsjeti da je tu. Ima posebnu vibru i zbog toga je zaista pravo osvježenje među mirisima.

Zadig & Voltaire Girls Can Do Anything
Ovo je prvi fougere (izgovara se fužer) miris koji je do sad bio rezerviran za korištenje u muškim mirisima. Fougere miris su kombinacija paprati, citrusa i lavande specifični zbog toga što su to najčešće korišteni sastojci pri stvaranju muških, pa čak i unisex mirisa. Zadig & Voltaire odlaze korak dalje i lansiraju Girls Can Do Anything prvi fougere mirise za cure. Da li je upravo zbog toga naziv takav? Iako, mislim da nije bitna poveznica s muškim svijetom mirisa, ono što je točno je da mi cure zaista možemo napraviti sve bez obzira na miris koji nosimo. ;) Na stranu to, ovaj miris je zaista krasan. Meni osobno neobičan, ima elemente hladne svježine (fougere efekat) pomiješan s drvenim i toplim notama ambre i vanilije. Vrlo radijalan i upečatljiv miris koji govori umjesto vas. Iako ima elemente muškog mirisa, on nikako ne podsjeća na takav. Krasi ga određena dubina i senzualnost zbog čega se razlikuje od većine drugih mirisa na tržištu. Vrlo trajan i interesantan uradak ove modne kuće, za kojeg sam do sad dobila mnogo upita, pogotovo s muške strane.
Cacharel Yes I Am
Cacharel ima novi miris zanimljivog naziv i još zanimljivije bočice - u obliku ruža. No, to nije jedina zanimljivost kod ovog mirisa, osim navedenog Cacharel je otišao u novi smjer i kreirao miris kakav do sad nije imao u svom asortimanu. Rekla bih da je krenuo u malo ozbiljnijem smjeru, što se meni osobno vrlo sviđa. Kompozicija koju čini Yes I Am nosi naziv Spicy Cremoso što ovaj miris čini vrlo interesantnim jer uključuje note kardamona zbog kojeg miriše vrlo zavodljivo i senzualno. Iako je gurmanski zbog slatkih nota, moram priznati da je to svedeno u granice normale zbog čega bi se mogao svidjeti i onima koji nisu  pretjerani ljubitelji slatkastih mirisa, a opet žele nešto slatko u svojoj kolekciji. Note su savršeno izbalansirane u tolikoj mjeri da je nosiv gotovo cijelu godinu. Vjerujte mi, za osobu koja je inače jako voljela slatke gurmanske note (trenutno pauziram od istih) ovaj miris ima savršeni balansa slatkoće, a da nije presladak zahvaljući citrusima koji slatkoću drže pod kontrolom. Moj trenutni favorit među slatko gurmanskim mirisima, a i bočica je do sad neviđena i originalna, te vrlo kvalitetno odrađena. Da li je to miris ili ruž?

Elie Saab Girl Of Now Shine
Za kraj vam predstavljam najslađi miris od svih gore navedenih. Drugi po redu Girl Of Now nosi podnaslov Shine, zbog čega je za mene osobno interesantnija i blaža verzija originala. Smanjene su intezivne slatke note koje su dominirale kod originala, Shine ih je izbrusio do savršenstva. S obzirom da se prvijenac na mojoj koži nije razvijao raskošno kao na drugima, kreatori Shine verzije kao da su znali da su pojedinci poput mene ostali zakinuti za ovaj interesantan dragulj kojeg koža jednostavno odbija prihvatiti. Sviđa mi se što su elementi originala i dalje prisutni u ovoj verziji, ali je ovaj vrlo nosiv i otvara se raskošnije. Osobno ga ne mogu zamisliti na sebi tijekom toplih dana, ali tijekom jeseni i zime će na meni pokazati sve svoje čari. Nosim ga i sad, isključivo one dane kad su niže temperature, prekrasno se otvara na mojoj koži, slatkoća je lijepo izbalansirana, iris dominira i nosi cijelu kopoziciju, a prstohvati pačulija mu pruža diskretnu oštrinu. Divan miris i bočica. Od Elie Saaba ni ne očekujem ništa manje. :)


Stigli smo do kraja, nadam se da sam vam donekle uspjela dočarati gore navedene mirise. Zaista ih ima dosta i svi su različitih mirisnih skupina, te se iskreno nadam da će vam barem jedan zapeti za oko. Ako ste koji već isprobali, javite mi svoje dojmove u komentarima ispod posta, uvijek ih volim pročitati, a pogotovo ako su na temu mirisa. ;)
Iako su svi divni na svoj način, moj apsolutni (trenutni) favorit je Dior Joy. <3
Hvala vam na čitanju! :)

Maja xx

Broj komentara: 6:

  1. Predivan post i slike! Uvijek vjerujem tvojim dojmovima, sutra cu otici do Mullera isprobati ove mirise. Joy me najviše privlaci. :)
    Petra

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Petra, hvala ti! <3
      Nadam se da si do sad isprobala Joy i da ti se svidio! :)

      Izbriši
  2. Prekrasni opisi, ja nikad ne bih znala opisati parfeme. Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  3. Recenzije, kao i uvijek, odlicne!!!

    OdgovoriIzbriši

~ I N S T A G R A M ~