Kako njegujem kožu tijela zimi i koji su moji trenutni favoriti

S obzirom na činjenicu da imam suhu kožu tijela koja je često sklona perutanju ukoliko ju redovito ne tretiram raznim uljima, losionima i kremama za tijelo. Nekad se zbog nedostatka vremena, pospanosti ili lijenosti dovedem u situaciju da me koža počne nenormalno svrbiti jer je isušena i nedostaje joj hidratacije. Srećom, hladniji dani sa sobom nose i taj "luksuz" da se mogu natrackati proizvodima za njegu kože bez onog osjećaja težine i ljepljivosti koji mi zaista ne smeta u to vrijeme, koliko mi zna smetati tijekom ljeta. Uh. No uvijek nastojim koristiti proizvode koji bez obzira na sastojke, pa čak i one malo bogatije poput shea maslaca se ipak brzo upiju u kožu, a pritom joj pružaju i adekvatnju njegu i hidrataciju. Odkad treniram češće se tijekom dana i tuširam zbog čega kožu dodatno isušujem raznim gelovima ili čak i uljima za tuširanje. Vjerujte mi isprobala sam sve verzije proizvoda za tuširanje, ali ništa od toga (čak ni ulja za tuširanje) nemaju toliko intenzivan efekta na mojoj koži ukoliko se poslije tuširanja ne namažem s dodatnim proizvodom za hidrataciju. U ovom postu ću vam predstaviti moje trenutne favorite za njegu tijela koji osim što pružaju hidrataciju i instant otklanjaju svrbež, fantastično mirišu i brzo se upijaju u kožu. No, prije nego krenemo spomenut ću i pilinge za tijelo koje također koristim tijekom zime zbog problema s uraslim dlačicama te prištićima koji mi se pojavljuju po tijelu zbog vježbanja. Bez obzira na to koliko mi je koža suha, pružim joj barem dva puta mjesečno "poliranje" s blagim pilinzima kako bi spriječila ili sanirala spomenute probleme. Svakako, važno mi je koristiti blage proizvode s obzirom da mi je koža suha, svrbi i peruta se jer ju ne želim dodatno izritirati. Pa krenimo...

Apivita Rose Pepper krema za eksfolijaciju tijela (155 kn/150 ml)//
Moram odmah naglasiti kako ova linija fantastično miriše. Kombinacija mirisa nježne ruže i oštrog mirisa papra pruža zaista predivnu mirisnu kompoziciju koja se lijepo razvija u dodiru s kožom. Piling je kremasta teksture obogaćen zrncima soli kožu tijela ostavlja glatkom, njegovanom i lagano zategnutom nakon korištenja u tolikoj mjeri da ne trebam posegnuti za gelom za tuširanje nakon pilingiranja. Kožu ostavlja hidratiziranom jer sadrži bademovo i maslinovo ulje što osobno cijenim kod proizvoda ovakve namjene. Imam osjećaj da je koža dobro eksfolirana, ali ne i osjetljiva ili crvena nakon upotrebe ovog proizvoda. Iako je krema za eksfoliaciju fokus ovog dijela teksta, želim spomenuti i ulje iz iste linije koje koristim u kombinaciji. Suhe je teksture i brzo se upije u kožu, bez osjećaja težine, a ima toliko predivan miris koji djeluje apsolutno relaksirajuće na mene doslovno kao sa sam na SPA tretmanu kad koristim ove proizvode. Bilo bi odlično da Apivita lansira vodicu za tijelo ili miris iz ove linije, pa da tijekom cijelog dana guštam u ovom mirisu. :) Cijela Rose Pepper linija je namijenjena za oblikovanje i učvršćivanje tijela, te osim kreme za eksfoliaciju i ulja, linija uključuje i kremu za tijelo te uljni gel za tuširanje.
Apivitne proizvode možete pronaći u pojedinim ljekarnama kao i u Apivitinim trgovinama u Zagrebu (Masarykova 12) i Splitu (Narodni trg 1).


Nuxe Reve de Miel loson za tijelo (200 ml/150 kn) i obnavljajući balzam za lice i tijelo (40 ml)//
Reve de Miel mi je omiljena linija od Nuxa. Njihova krema za ruke mi je jedna od apsolutnih favorita, a jako volim i gel za pranje lica iz iste linije. Drago mi je da proširuju asortiman ove krasne linije i to u vidu losiona za tijelo za suhu i osjetljivu kožu te višenamjenskog balzama za za vrlo suhe i osjetljive dijelove lica i tijela. 
Ono što ih krasi je prepoznatljiv medeni miris koji se proteže cijelom linijom. Losion za tijelo, iako naizgled guste teksture lijepo se razmazuje i upija u kožu ostavljajući pritom decentan miris te iznimno baršunastu i hidratiziranu kožu. Već pri mazanju tekstura losiona se savršeno stapa s mojom kožom bez previše utrljavanja što ga iskreno izdvaja od većine losiona i krema takve namjene. Sviđa mi se što ne mijenja svoj miris u kombinaciji s mojom kožom (što je nažalost, često problem kod mene), a koža je toliko podatna i glatka na dodir, bez osjećaja masnoće i težine. Iznimno luksuzan proizvoda koji je kod mene zaista ostavio više nego pozitivan dojam kao i cijela Reve de Miel linija koju zaista jako volim. Balzam je smješten u praktično, pomalo retro pakiranje koje stane u svaku torbicu. Sviđa mi se što je višenamjenski i namjenjen za cijelu obitelj. Volim ga držati na noćnom ormariću pogotovo u "kriznim" trenutcima kad su mi ruke ili usne izrazito suhe, a posebno se iskazao kod suhe kožice oko noktiju s čim se borim godinama i gdje mi nažalost niti jedna krema za ruke ne može u tolikoj mjeri pomoći kao što je prekonoći odradio ovaj balzam i doslovno mi obnovio područje oko noktiju pri samo jednom korištenju. Iako je vrlo masan ima određenu suhoću u sebi zbog čega se brzo upije u kožu. Voskast je na dodir, ali se pri dodiru s toplinom kože tj. prstiju doslovno topi. Na koži ne ostavlja teški, masni film već se ponaša poput suhog ulja koje ne ostavlja onaj jaki masni osjećaj. Vrlo sporo se troši, s obzirom na svoju teksturu i činjenicu da ga treba zaista jako malo nanijeti na "strateška" mjesta, u mom slučaju najčešće na zglobove šaka, oko noktiju i na usne. Čak sam ga nekoliko puta koristila kao jači tretman za prekonoćnu njegu lica kako bi koži smanjila osjećaj zatezanja zbog prevelike vanjske hladnoće i topline u domu, ponekad si priuštim bogatiju večernju njegu lica u vidu maske, ulja ili u ovom slučaju balzama. S obzirom da je prikladan i za lice, provjereno tvrdim da na mojoj mješovitoj koži nije bilo nikakvih nuspojava po korištenju ovog proizvoda u vidu prištića ili akni. Inače, odličan je za zacjeljivanje kože kod crvenila oko nosa kad ste prehlađeni, a nos stalno cure te se područje oko njega ponekad jako zacrveni.
Caudalie The des Vignes ulje (50 ml/170 kn) i losion za tijelo (200 ml/170 kn ili 400 ml/215 kn) //
Jako volim Caudalie proizvode, njihov Beauty Elixir sprej za lice je moj holy grail. U svom asortimanu zaista imaju kvalitetne proizvode koje krase ugodni mirisi. Jedna od posljednjih linija je i The des Vignes. Prvo su lansirali parfem iz istoimene linije unatrag nekoliko godina, a prošlo ljeto parfemu se pridružio ostatak kolekcije; ulje za tijelo, krema za ruke, te losion i gel za tuširanje. Linija je isprepletena mirisnim notama đumbira, bijelog mošusa i nerolija. Miriše vrlo upečatljivo, ali diskretno i ne opterećuje, dapače na mene kao i Apivita Rose Pepper linija, ostavlja vrlo smirujući efekat zbog čega ovu liniju s guštom koristim tijekom cijele godine. Volim što je losion za tijelo na pumpicu te je zbog toga vrlo praktičan pri nanošenju i obavezno ga držim na svom noćnom ormariću i često koristim prije spavanja. U odnosu na Nuxe Reve de Miel losion, Caudalie je laganije teksture, također se brzo upije u kožu i pruža joj hidrataciju. Za njim najčešće posežem kad mi je koža u solidnom stanju i ne zahtjeva previše njege bogatijim proizvodima, u tom slučaju mi je Caudaliev losion idealan. Ulje je bogate teksture ali se lijepo maže na koži i ne ostavlja osjećaj težine. Osim za tijelo, može se koristiti i na kosi. Osobno ga jednom mjesečno koristim prije pranja kose kao vrstu tretmana jer koliko god da se brinem za svoju kosu, vrhovi su kod nje uvijek nešto suši. Na pola dužine kose (od sredine prema krajevima) natopim ju uljem, svežem u pundžu i ostavim tako pola sata do sat vremena prije pranja, te ju potom operem standardno sa šampona, regeneratorom ili maskom. Kosa primjetno dobije dodatnu mekoću i sjaj.
Elemis Frangipani Moni body polish i ulje za tijelo (100 ml/320,00 kn)//
Elemisova Frangipani Monoi linija je ukratko - egzotični miris ljeta. Iako posjedujem gotovo cijelu liniju ovih proizvoda, izdvojit ću trenutno one omiljene - ulje i body polish. Ulje se nalazi u staklenoj boci ima interesantnu konzistenciju - u krutom je obliku dok ne dođe u dodir s toplinom, te se onda počne lagano otapati i pretvara se u tekući oblik, te se ponovno vraća u kruti oblik kad se ohladi. Vrlo praktično za nošenje u torbi tijekom putovanja, jer nema straha od potencijalnog izlijevanja. Iako je na uputi navedeno da se koristi na mokroj koži poslije tuširanja, što nekad i činim, najčešće posežem za njim nakon tuširanja, a prije spavanja - valjda iz navike. Kao i Caudalie ulje, može se također koristiti na kosi prije pranja kao tretman za obnovu suhe kose i da joj pruži dodatni sjaj i njegu. Njega nažalost nisam još koristila za kosu jer zbog mirisa ga više uživam nanositi na tijelo. Predivno miriše, baš poput ljetnih mirisa koji prizivaju ljeto, kao i body polish koji u sebi sadrži sitna zrnca pijeska. Obično koristim pilinge koji u sebi imaju razne koštice nekog voća ili soli, no u ovom pilingu se nalaze zrnca pijeska. Vrlo je blag na koži, kremaste teksture i zaista lijepo "ispolira" kožu te je na dodir instant mekana, čak i kritična mjesta na rukama i prsima gdje mi najčešće izbijaju prištići od kad vježbam su osjetno manje "grbava" nakon korištenja ovog proizvoda, a zbog svoje kremaste teksture koža je dodatno omekšana. Ako imate osjetljivu kožu tijela, a tražite proizvod za eksfoliaciju tijela koji neće dodatno iziritirati kožu svakako preporučam da isprobate ovaj proizvod ili prethodno spomenuti Apivitin iz Rose and Pepper linije jer su oba fantastična. Inače, Elemis proizvode možete pronaći u odabranim ljekarnama kao i u novootvorenoj istoimenoj trgovini (Mesnička 8, Zagreb) u kojoj imaju mirisne svijeće, mirise, proizvode za njegu lica i tijela kao i tretmane masaže lica.

Sad kad smo došli predkraj posta, gledam sve te brendove i skužim da sam vam ujedno predstavila i svoje top omiljene brendove koje dugo koristim, a koje osobno svrstavam u nešto viši rang luksuznih proizvoda s korektnim omjerom cijene i kvalitete. Osim činjenice da rade ono za što su namijenjeni pružaju i zaista viši nivo njegovanja tijekom korištenja za one trenutke kad si želite priuštiti dodatnu dozu luksuza kao i reklaksirajući SPA osjećaj kod kuće, jer mislim da te male stvari i sitnice koje činimo za sebe nam zaista mogu uljepašati dan. :)

Maja xx

Nema komentara:

Objavi komentar

~ I N S T A G R A M ~