Givenchy Encre Interdite Lip Ink & Ombre Interdite

Givenchy nam je u sklopu makeup noviteta kreirao tekuće ruževe i sjenila u naizgled istom pakiranju. Razlika je što se kod sjenila nijansa vidi po sredini pakiranja, a kod ruža pri dnu ambalaže. Jednostavno, crno i elegantno pakiranje koje nije previše odmaklo od ostalih proizvoda iz Givenchy makeup linije gdje pretežno prevladava crna (najčešće lakirana) ambalaža. Nijanse su zamišljene da komplementiraju jedna drugoj, stoga svaki ruž ima svog para u sjenilu, no to naravno ne znači da ne možete sami kombinirati nijanse koje vam najbolje odgovaraju. Isprobala sam Encre Interdite tintu za usne u nijansi 04 Purple Tag i tekuće sjenilo u nijansi 05 Outline Bronze. 
Ombre Interdite tekuće sjenilo za oči 249,00 kn (10 g) //
Nijansa ovog sjenila je vrlo neobična, maslinasto - brončano - zlatna boja koja mnogo bolje izgleda na kapcima nego u ambalaži. Bila sam skeptična kako će mi stajati, no jednom kad sam je isprobala zaista me oduševila zboga čega vrlo često posežem upravo za ovom nijansom. Oblik aplikatora za nanošenje je isti kao i kod tinte za usne. Može se nanijeti preko cijelog kapka ili kao tanku liniju umjesto tuša. Za opciju s tušem savjetujem ipak neki drugi precizniji kist, jer je aplikator po mom mišljenju mrvicu deblji za tanku liniju kakvu osobno preferiram na kapcima. Iako sam ga koristila u službi tuša, ipak mi je draže nanijeti cijelu nijansu na kapke. Formula je divna, lagana, prozračna i vrlo pigmentirana. Nanesem ga preko cijelog kapka i izblendam krajeve s kistom za blendanje. Sviđa mi se što intenzitet boje ne opada s blendanjem, stoga nema potrebe za stalnom nadogradnjom sjenila. Ostavlja profinjen metalik završetak, koji na trenutke izgleda više kao da su sitne sjajne čestice nego metalik refleksija. Trajnost je nevjerojatna, drži se preko 10 sati, bez baze na mojim ne masnim kapcima. Ne uvlači se kapke niti boja "puca" što duže stoji na kapcima. Moram priznati da je ovo jedan vrlo kvalitetan i trajan proizvod za koji se ne moram bojati da će nestati s kapaka tijekom dana. Nosila sam ga tijekom ljeta i zaista nemam nikakvu zamjerku, odlično se ponaša na nižim i na visokim temperaturama i kod mene je ispunio sva očekivanja (ma i više) za idealno tekuće sjenilo za kapke. 
Encre Interdite tinta za usne 249,00 kn (7,5 ml)//
Iako je ambalaža ovog proizvoda poput gotovo svakog drugog sjajila ili tekućeg ruža za usne, ovdje je pak riječ o vodenoj tinti za usne. Pomalo neobične formule, osobno nisam do sad isprobala proizvod koji ima ovako laganu teksturu stoga je za mene svakako inovacija. No, iako je iznimno lagane, vodene teksture pri nanošenju ostavlja vrlo intenzivnu boju. Aplikator je precizan i zaista nema potrebe za prethodnim nanošenjem olovke kako bi se proizvod nanio što preciznije, jer je sam aplikator sasvim dovoljan. Važno je naglasiti da bi usne trebale biti prethodno pripremljene i glatke tj. ispilingirane kako bi se ovaj proizvod savršeno stopio na koži usana, jer se inače javlja lagana diskoloracija kod ove nijanse na mjestima gdje je koža usana mrvicu grublja. Prije nanošenja ovog ruža nisam nanosila balzam za usne, jer je formula vrlo ugodna i lagana te zaista nije bilo potrebe za balzamom. Intenzitet boje određujete sami tijekom nanošenja, jer se tinta ne suši odmah po nanošenju stoga nema straha od neuredne aplikacije. Nakon otprilike 5,6 minuta proizvod se u potpunosti fiksira u mat završetak i ostavlja ugodan, gotovo neprimjetan osjećaj na usnama. S obzirom na svoju laganu forumulu na bazi vode, zaista zaboravim da sam ga nanijela. Ne zateže, a niti isušuje usne tijekom nošenja. Ukoliko ne konzumiram hranu i piće, stoji satima na usnama jednakog intenziteta kao i kad se fiksirao. Pri konzumaciji počne lagano blijediti od sredine usana prema van, ali ne u potpunosti već više izgleda poput staina što mi se također sviđa jer je lijepa boja nijanse i dalje prisutna, ali u puno manjoj koncentraciji. Ima mrvicu intenzivan miris koji nestane s vremenom. 

pokušaj brisanja s vlažnom maramicom (prije nego se tinta za usne osušila)
*pr pokloni 

Korišteni proizvodi: 
Dior - Backstage primer u nijansi 001 Universal
Dior - Forever Skin Glow u nijansi 2W
Avon - True 5u1 maskara
Naj Oleari - Bright Blossom Bronzer #2 Caramello Salato
Givenchy - Encre Interdite Lip Ink u nijansi 04
Givenchy - Ombre Interdite tekuće sjenilo u nijansi 05
**slike lica i swatcheva nisu uređivane niti fotošopirane

Maja xx

2 komentara:

~ I N S T A G R A M ~