Mirisi za koje sam dobila najviše komplimenata

Ne mogu reći da često dobivam komplimente za mirise koje nosim, ali se često nađem u situaciji da sam ja obično ta koja komplimentira mirise na drugima, uz obavezno pitanje: "Koji je to miris?", a ako mi je miris poznat volim testirati znanje i probat pogoditi koji miris nosi osoba s kojom razgovaram u tom trenutku. 
Volim udjeliti kompliment ako osoba (poznata mi ili u prolazu) lijepo miriše, a pogotovo ako joj i nošeni miris lijepo pristaje. U današnjem postu ću s vama podijeliti nekoliko mirisa za koje sam dobila najviše komplimenata. 
Riječ je o vrlo intenzivnim i bogatim mirisima, no iz nekog razloga su se očito istaknuli od drugih. Krenut ću s jednim od mojih apsolutno najdražih mirisa ikad - Xerjoff Naxos. S godinama sam prestala biti impulzivni kupac mirisa i zaista volim u kolekciji imati one mirise za koje znam da ću ih dugo nositi, koji mi neće brzo dosaditi i u kojima sam se jednostavno pronašla (ili su oni pronašli mene :)). Naxos je takav miris. 
Xerjoff je niche parfemska kuća koja u ponudi ima vrhunske mirise s iznimno kvalitetnim sastojcima. S obzirom da imam nekoliko mirisa od ove kuće, moram naglasiti kako su zaista jedni od najkvalitetnijih brendova na niche tržištu. Svaka bočica mirisa zajedno s detaljima (čep, staklo, drveni dijelovi...) su ručno izrađeni. 
U Naxosu se nalazi pregršt nota, zaista se na njemu nije štedjelo i to se osjeti već pri prvom udahu ove savršene mirisne simfonije. Miris se klasificira kao unisex, ali ako volite jače, intenzivne, začinsko - drvenasto - orijentalne mirise Naxos će vas oduševiti. Iako je riječ o unisex mirisu, on ne miriše kao tipični unisex miris - najčešće je to osvježavajuća ljetna aromatična vodica, Naxos je daleko od toga. S obzirom na svoj intenzitet i bogatstvo začina (ponajviše cimeta i vanilije) kao i toplih, drvenih tonova duhana, tonke i kašmira miris je idealan za hladne dane. Za njega mi je dovoljno maksimalno tri šrpica i trajat će na meni cijeli dan, aura mu je toliko raskošna da zaista nemam potrebnu ponovno ga nanositi na sebe tijekom dana. Miris s jakim karakterom s kojim je teško proći nezapaženo. 
Slijedeći miris, koji je također dio prethodno spomenute mirisne kuće je Casamorati 1888 - Dolce Amalfi. Ovaj brend je unutar grupacije Xerjoff mirisne kuće uz Kemi i donedavno Sospiro koji sad nosi naziv Xerjoff (Velvet Collection). Dolce Amalfi su ukratko slatki gurmanski citrusi. Najljepši citrus ikad izveden u mirisu, a koji sam osobno isprobala. S obzirom na bogatstvo nota (dunja, limun, jabuka, ambra, mošus, šafran, kardamon...) ovo gotovo da je simfonija za nepce, a ne za nos. Zaista je gurmanski miris u svakom smislu s prekrasnom i upečatljivom aurom. Kao kad kuća zamiriše na kolačiće u predblagdansko vrijeme, čak sam i sama dobila komentar jednom prilikom da mirišem na kolače od limuna. :) Možda će sad netko pomisliti: "Ne želim mirisati na kolače", ali ovdje je to zaista maestralno izvedeno, da bi i oni koji "ne žele mirisati na kolače" ovaj miris sigurno razmotrili za nošenje. Nosiv je tijekom cijele godine, iako je intenzivan s obzirom na dominantne voćne note s lakoćom podnosi i više temperature. 
Treći po redu je Juliette Has A Gun - Citizen Queen. Ovaj miris me je osobno ostavio bez teksta unatrag gotovo 10 godina kad sam ga prvi put isprobala. U to vrijeme, kad je izašao bio je pravi hit. No također, nije miris za svakoga. Ima izražene puderasto, kožno, animalne note i za pojedince može biti previše. Pogotovo ovaj vrlo izraženi animalno - mošusno - kožni dio u njemu. S obzirom da su puderaste note u njemu vrlo izražene, a opet ne podsjeća na baby puder ovo je, najjednostavnije rečeno odrasla, ozbiljnija i buntovnija verzija baby pudera. Za njega često dobijem pozitivne komentare od muške populacije kako im se miris sviđa. Zaista je upečatljiv i nesvakidašnji, a za mene osobno najomiljeniji miris ovog brenda. 
Predposljednji miris je Chanel - Allure Sensuelle EDT. S obzirom da mi je EDP bio previše intenzivan (čudno, ali istinito) odabrala sam EDT koji bez obzira na to što je toaletna verzija u pitanju, ovo je vrlo intenzivan i dugotrajan miris. Iznimno upečatljiv i lako dopadljiv miris, osobno meni puno ljepši i sofisticiraniji od svih Coco Mademoiselle verzija. Izveden do savršenstva i uz bogatstvo nota koje nosi u sebi (vetiver, mošus, vanilija, ruža, jasmin, ambra...) niti jedan nota se ne ističe posebno, već su zaista sve zajedno lijepo spojene u savršenu cjelinu i raskoš koju naposljetku ovaj divni miris pruža oko mene svaki put kad ga nosim. Aura mu je ogromna i ostavlja mirisni pečat daleko iza mene, zbog čega su me znale nepozante osobe ponekad zaustaviti na ulici i upitati koji miris nosim. 
Posljednji, no ne i manje bitan u ovom postu je Guerlain - Mon Guerlain EDP. Za ovaj miris, kao i za Citizen Queen komentari su najčešće od strane dečkiju. Možda je to lavanda u njemu, koja se zbog svojih svježih, aromatičnih nota češće koristi u muškim mirisima, ali ona je kod Mon Guerlaina izvedena vrlo otmjeno u kombinaciji s vanilijom, sandalovinom i pačulijem. Vrlo ženstven, snažan, intenzivan i opojan miris. Sviđa mi se što ga ne osjetim baš često u prolazu. Jedan od mirisa kojeg se svakako može razmotriti i kao nečiji potpisni pečat (signature scent). No i činjenica da je Angelina Jolie zaštito lice cijele linije, svakako ga čini još interesantnijim. Barem kod mene. :)

Maja xx

Nema komentara:

Objavi komentar

~ I N S T A G R A M ~