Stella McCartney Stella, Stella Sheer 2008., Stella Nude i Stella Sheer 2011.

Ako tražite savršeni miris ruže u parfemu, kladim se da će te je naći u nekoj od Stella McCartney verzija parfema. Ja sam je našla, točnije u 4. :-/
Moja potraga za savršenom ružom je prestala onog dana kada sam probala prvu, originalanu Stella McCartney - Stellu. A, kako mi se svidjela prva, znala sam da ni osatale ne mogu biti loše, samo što su ostale u biti, razne varijacije "ružine vodice" na temu prve Stelle. Pa, krenimo ...

s lijeva na desno: Stella Sheer 2011., Stella Sheer 2008., i Stella


Stella EDP - Sama kreatorica parfema kaže da je ovim parfemom htjela postići mirs starinske ruže, no međutim Stella po meni nije miris starinse ruže, prema tome pravcu mi više naginje npr. Lalique - Encre Noir. Ali dobro, nemamo svi isto poimanje nekog mirisa, stoga ja vama pišem svoj dojam Stelle.

Ova ruža je za mene ona moderna, nježna, mekana ruža, pomalo uljna, u kombinaciji sa božurom i malo mandarine čini savršeno kompoziciju zaokruženu bazom od ambre.
Parfem je izašao 2003. godine, u bočicama forme od 30 ml, 50 ml i 100 ml. Kreiran je u suradnji sa Jacques Cavallierom, jednim od poznatijih kreatora parfema, s čijim ste se radovima kao što su Poeme, Midnight Poison, Hot Couture, Elle, Alchime, Cinema ... sigurno već upoznali.

Stella McCartney - Stella

Stella Sheer 2008 - Ova Stella nam je stigla u proljeće 2008 godine, kao Limited Edition u boci od 100  ml. Pravi proljetno ljetni parfem. Ovog puta ruža je dosta ublažena bijelim božurom, frezijom i zaokružena bijelom ambrom.  Stoga je vjerojatno i bočica bijele boje.
Mnogo je lakše i svježija verzija prvijenca, stoga za mene čini idealni miris za toplo vrijeme. 

Stella Sheer 2008


Stella Nude - nam je stigla 2009. godine, ona prema kreatorici prezentira jutarnju svježinu i prve zrake sunca. Ja bi se mogla složiti s njom, jer je isto još jedan lagani miris s kojim nećete pogriješiti, a niti pretjerati u onim danima kad ne znate koji parfem nanijeti na sebe, ovakva Stella bi bila idealan izbor. Sadrži kombinaciju bibera, božura i grejpa uz već standardu ružu i ambru u sastavu. 

Dolazi u količinima od 30 ml, 50 ml i 100 ml. Nažalost, nemam vam svoju sliku parfema, jer sam dobila na poklon dekant. Hvala S.! Ali vam svakako stavljam sliku boce, da vidite kako izgleda

Stella Nude (slika preuzeta sa neta)

Stella Sheer 2011 -  posljednja Stella u mojoj kolekciji, je izišla na proljeće 2011. Samo u boci od 100 ml. Ovog puta dobivamo miris organske ruže, sa otvaranjem šljive i grožđa, dok je sam miris ruže lagano ublažen sa mirisom zelene jabuke i limuna uz naravno neizostavnu bazu od ambre. Isto još jedna laganija verzija prvijenca, po meni najljepše nošena na toplije vrijeme. 

Stella Sheer 2011



Zaključak: Nažalost niti jedan Stellin parfem se ne može kupiti u Hrvatskim parfumerijama, ali ih zato srećom ima preko Ebay, Cheapsmells ili Escentual. Sve Stelline verzije parfema su krasne i u moru istih teško je odabrati onu koja je najljepša, jer iako svaka od njih sadrži skoro slične sastojke svaka od njih se i razlikuje na svoj način. nažalost ne znam ni koju bi vam preporučila od njih, ali ako tražite baš pravu, lijepu modernu i nježnu, rekla bi i pomalo seksi ružu u mirisu, sa originalnom Stellom ne možete pogriješiti. 

s lijeva na desno: Stella Sheer 2008., Stella, Stella Sheer 2011.



Jeste probale neki od Stellinih parfema? Što mislite o njima?
Maja xx

Nema komentara:

Objavi komentar

~ I N S T A G R A M ~