Puder u kamenu: Lancome Tropiques Minerale 02 Ocre Cuivree

Danas je na redu (ljetni) puder u kamenu: Lancome Tropiques Minerale 02 Ocre Cuivree


dnevno svijetlo
Lancome Tropiques Minerale 02
sa blicem
Lancome Tropiques Minerale 02


Lancome Tropiques Minerale 02 Ocre Cuivree - sam već spominjala u nekom od prethodnih postova. Kao što sam pisala, kupljen je u Douglasu na sniženju po cijeni od oko 170 kn. Mislim da će mu se promijeniti ambalaža, stoga mu je i cijena niža. (tako je barem djelatnica u Douglasu rekla :) )
Dolazi u čvrstoj, smeđoj kutijici sa ogledalom, težine 9.5 grama.

Razlog kupnji je bio taj što je ljeto stiglo, a ja nisam imala tamniji puder u kameni, pa sam se odlučila za ovaj, a išlo mu je i prilog to što je mineralni, sadrži Aloe Veru, ne isušuju i sadrži doduše niski, SPF 10.
dnevno svijetlo

sa blicem



Ima jako prirodnu boju na licu, ne djeluje umjetno niti pretjerano (samo sam ja malo pretjerala na swatchevima).
Mat je bez ikakvog shimmera u sebi, pa je idealan za konturiranje i ja ga nanosim isključivo sa bockalicom tj. stippling brush i blendam dok ne postignem željenu boju na licu.

Ovaj puder u kamenu se lijepo stapa sa mojom bojom lica i nekad ga nanesem poviše BB kreme ili samo preko baze na licu, ali ga u većini slučajeva koristim kao bronzer i/ili rumenilo.

Lancome Tropiques Minerale 02 Ocre Cuivree


Koristite li vi pudere u kamenu i kao bronzere? :)
Maja xx






Nema komentara:

Objavi komentar

~ I N S T A G R A M ~