Sephora - Glitter Eyes Paleta

Poharala sam danas malo Sephoru,  kako jedna simpatična blogerica anaviglam kaže "ne mogu si pomoći", e tako nisam ni ja sebi mogla pomoći i uputila sam se u mini haul u Sephoru. A, danas vam donosim recenziju prvog proizvoda; Glitter Eyes Paleta by Sephora

Sephora Glitter Eyes



Glitter Eyes paleta dolazi u čvrstoj kutiji, sa baršunastom trakom koja se treba ukloniti prije otvaranja palete, u prvoj polovici palete nalazi se tutorijal sa slikama kako napraviti look na očima sa ovom paletom te manje ogledalo, a druga polovica palete sadrži 2 sjenila, crnu glitter olovku za oči, srebreni glitter tuš za oči, mini četkicu i mini maskaru.


Sjenila su crne i sive boje, mat su sa sitnim shimmerom u sebi. Olovka za oči je jako pigmentirama i stvarno sam iznenađena kvalitetnom iste. Tuš je zato slabije pigmentiran i treba ga nanijeti nekoliko puta da se dobije željeni efekat. Maskaru nisam probala, jedino što mogu reći je da ima naizgled ok četkicu. :)
Cijena ove palete je 79 kn. Uzimajući u obzir cijenu sa omjerom dobivenog, mislim da se isplati.



Pogledajte i swatcheve: 

dnevno svijetlo
Sephora Glitter Eyes

sa blicem
Sephora Glitter Eyes

Sephora Glitter Eyes



Ako vam se sviđa paleta, imate vremena do 14.8.2012. - zadnjeg radnog dana Sephore, skoknuti do Arene Centar Zagreb!


Kako vam se sviđa paleta? Jeste već koristili neku Sephorinu paletu?
Maja xx








4 komentara:

  1. Baš mi je drago da si ni ti "nisi mogla pomoći" ;D tj manje mene odmah grize savjest :D...hvala ti na "označavanju" ;) !
    Divno izgleda, vrlo kompaktno, upotrebljivo a nekako vjerujem i u kvalitetu jer Sephora je po meni vrlo kvalitetan brend...ja sam isprobala sjenila, rumenila, ruževe, pudere, bronzere, tuširalice, kremice...i nema tog proizvoda s njihovim potpisom sa kojim nisam bila zadovoljna zato sam sigurna da ćeš i ti biti sa ovom paletom ;)
    ps-i ja sam se danas pozdravila sa Sephorom i to je to do daljnjega...nadam se da ukoliko se nikada ne vrate da ćemo barem jednom moći naručivati...u nadi je spas, valjda!
    lp

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nema na čemu! ;) ma nisam mogla, kukan na temi "što ste posljednje kupili..." a, znam da si neću moć pomoć :), pripremala sam strategiju par dana i danas se lipo poklopilo, dica rano zaspala, a ja se po prvi put SAMA zaputila do Arene. Sve san pregledala i izabrala ono šta mi se najviše svidilo. Virujen da su njihovi proizvodi odlični i nadan se da će se ili opet otvorit ili da će barem biti veći izbor na ebayu. ;)

      Izbriši
  2. PALETA JE PREDOBRA, NE MOGU VJEROVATI DA U JEDNOJ KUTIJICI IMA SVE POTREBNO I JOS UPUSTA ZA NANOSENJE.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ma paleta je zakon. prvo sam je uzela na slijepo i donila na kasu i pitam prodavačicu mogu li vidit kako izgleda paleta, kad je ona otvorila.. gotovo! morala san je uzet, jer sam tražila pigmentiranu crnu olovku i tuš sa gliterima. sve se poklopilo. divna je!

      Izbriši

~ I N S T A G R A M ~