Čit Čet post #5 ilitiga nastavak na Čit Čet post #4 :)

I kaže meni moj Antiša sinoć ...

"pišeš li gubitnički post" :(

Sve san vam rekla.


Sve je krenilo ovako nekako:

A: Majo, aj stavi mi badge od muzike na blog.
M: Ok, ali nemoj sad da mi svira čim neko dođe na blog.
A: Ne bi tribalo.
M: Nemoj ti meni da ne bi tribalo.
A: Ajmo probat.
M: Aj.

***

A:  A, neće ljudi skužit šta to znači.
M: Ma, kako neće, pa neću stavit Muzika By Antiša i da to onda znači da san stavila muziku koju ti slušaš, nego valjda onu koju ti sam radiš (produciraš). 
A: Hmmmm.. tribalo bi napravit anketu. Aj napravi anketu na blogu?
M: Aj, aj. 

(i mi tako vijećamo oko pitanja i sad da ne budu samo dva pitanja, stavljena su 4, kako Antiša kaže, za zavaravanje :D) i eto.. od 4 pitanja, moje je bilo samo jedno i to ono treće, a njegova su ostala. Ka šta vidite, izgubila san, trenutno stanje je 47%, a ja san napravila print screen nešto ranije, zato piše 48%. Nebitno. Izgubila san. :(


Iako, bez obzira na gubitak, hvala vam šta ste odvojili vrime za glasanje <3 A, Antiša kaže da je iznenađen postotkom pogođenog odgovara :) A, šta je on mislija da vi ne znate ništa. Pih! :)

I ono najbitnije ...


Ajmo, pucajte ... drvlje i kamenje na Antišu so that I can feel better!! :D :D :D :D Šalim se! 
Maja xx

Broj komentara: 39:

  1. Ahaha, žao mi je što si ti izgubila, ali drago mi je da sam pogodila! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! :)
      I isto tako hvala šta si glasala i točno odgovorila. :)

      Izbriši
  2. Hahahaha jao Antisa je skroz otkacen :))) Ti si jos ludja (na dobar nacin) :)))

    OdgovoriIzbriši
  3. Pa nije bitno koje pobedio a ko izgubio. Music By... znaci samo to sto znaci i nista drugo :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Reci ti svom Antisi da ima i onaj postotak za osobe poput mene koje su tek sad skontale da nesto u cosku ima da svira :-)
    Al super da ima :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hahahhaha.. oću, iako se dam kladit da on sigurno pomno prati svaki vaš komentar. :D

      Izbriši
  5. Ea, bome, ni ja dosad nisam skužila gornji desni kut. xD
    (Baš sam bisernica.)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hahahha možda je anketa trebala biti u stil #da li primjećujete nešto novo na blogu" ili tako slično. :D

      Izbriši
  6. Ahahahahaha kako si me nasmejala! Bas je zabavan post bio! Pratim te :)
    www.tsworldofcolors.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja sam se nasmijala, ali i dalje nisam ništa shvatila.
    Antiša je muzički producent?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Antiša radi muziku za svoj gušt, već nekih 15-ak godina. U gornjem desnom uglu sam na eng. i na hrv. blogu stavila neke njegove stvari koje je on napravija, producira, kako god.. nije muzički producent, voli jako muziku i to mu je hobi. :)

      Izbriši
    2. Ne mogu vjerovati !!!

      I moj dragi također, sve isto.
      Vidiš, dobra ideja, mogla bih i ja staviti kod sebe koji njegov rad :)

      Izbriši
  8. I ja sam jedna od onih koja je to primjetila tek kad si napravila anketu s obzirom da mi tvoj dragi antisa i njegova mjuza ne ulaze u kadar UOPSTE :D toliko ti je bitan ccc :D i ja sam pogodila tralalalala :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A, nije dugo staja taj badge na blogu kad san pokrenula anketu. Pa me i ne čudi da se nije primjetija toliko. Eto, sad svi znate! :D
      Hehehhe.. bitan je meni Antiša, nego šta, već skoro 10 godina. :D
      I hvala šta si glasala i pogodila! :D :D

      Izbriši
  9. Draga, ma ti si u pravu, Antiša nema pojma! ;)

    OdgovoriIzbriši
  10. ma pusti antišu, ko pored tvojih super recenzija konta da ima to gore u ćošku za muziku :P al sam se nasmijala za ovo stvarno, ja sam kontala da je to muzika koju ti čoek voli a ne koju pravi. eto njemu muzika dođe ko nama šminka pa ga razumijem, poslušaćemo samo iz respekta :P

    OdgovoriIzbriši
  11. Izgubila sam i ja ako će ti bit tako lakše :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :D :D Ma nema veze, bitno je sudjelovat. :D
      Ali drugi put ćemo mi pobijedit. :)

      Izbriši
  12. ja sam pogodila :D! i moram priznati da nisam ni ja primjetila mjuzu :P.
    pozz za antisu. antisa forever XD!

    OdgovoriIzbriši
  13. Izgubila sam i ja...i nisam skužila gornji desni ugao. Tako da...ali ja sam plava, meni je to dozvoljeno!

    OdgovoriIzbriši
  14. Žao mi je da si izgubila, ali ovo je bilo prezabavno za čitanje :D

    My nail polish blog nails-and-more.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  15. Zanimljivoo :) pogodila sam i ja ;))

    OdgovoriIzbriši

~ I N S T A G R A M ~