Deborah Radiance Creator 02 Beige

Već sam vam spomenula u New In #4 postu kako sam osvojila gore naslovljeni puder na Deborah Facebook stranici.

Radi se o najnovijem Deborah Radiance Creator puderu, koji dolazi u staklenoj bočici količine 30 ml, te sadrži SPF 15.
Cijena je 109.90 kn u drogerijama (a sa Muller kuponom od 15% do kraja mjeseca, možete dodatno uštedjeti). Kod nas je dostupno 5 nijansi, ako se dobro sjećam, iako sam na stranim official stranicama primjetila da postoje dodatne dvije, jako svijetle nijanse.


Puder je poluguste teksture, ima srednje do jako prekrivanje. Odlično se blenda i stapa sa kožom pružajući prirodan (dewy) izgled lica. Ima lagani miris koji nestaje nekoliko trenutaka nakon nanošenja. Sviđa mi se što je puder jako lagan na licu, ne ističe suhe dijelove lica jer je hidratantan, stoga je je pogodan za normalnu i suhu kožu. S obzirom da je hipoalergen nisam imala nikakvih problema sa svojom već ionako osjetljivom kožom lica, koja doslovno reagira na sve. 


Deborah Radiance Creator ima jako dobru postojanost, na sad već poprilično visokim temperaturama. S nosa mi je skliznuo relativno brzo jer se tu najviše znojim kad su temperature ovako visoke, ali kad ga fiksiram sa puderom u kamenu produžim mu trajnost na nekoliko sati, dok mi je ostatak lica postojan i do 8 sati, a nakon 11 sati od nanošenja skinula sam popriličnu količinu istog na blaznicu, što me je, moram priznati ugodno iznenadilo. 


Za usporedbu sam vam stavila Catrice Photo Finish u nijansi 030 Caramel Beige i Maybelline Affinitone u nijansi 14 Creamy Beige, da možete dobiti bolji dojam o tome  kakva je nijansa Deborah Radiance Creator pudera u nijansi 02 Beige. 


Jeste isprobali Radiance Creator puder? Ako ne, hoćete li?
Maja xx

24 komentara:

  1. Sad se dvoumim između ovoga i Revlon Colorstay. A dolazi ljeto i puno znojenja pa ne znam koji bi bio bolji na vrućinama.. Makar ljeti zapravo ni ne volim nositi puder. A sad sam sama sebi zadala trileme :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E, ja nisan probala Revlonov pa ti ne bi znala reć. :) Ali se slažem s tobom u vezi nošenja pudera preko lita, to baš ne volin nikako. :D

      Izbriši
  2. Nisam sigurna kako bi funkcionirao meni na vrućinama? Masnokožac...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, nažalost najgore je vama sa masnom kožom. Šta god da stavite ode relativno brzo. :/

      Izbriši
  3. I ja sam veliki masnokozac. Gledala sam ga ali ga uvek zaobidjem. Ja najvise volim mat finish ipak. Mozda kad dodje zima :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja nikada nisam isprobala niti jedan njihov puder :/.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Evo nisan ni ja do sad, ne znan zašto. Imaju ok proizvode, ali nikako da mi dođu na red. :)

      Izbriši
  5. Ni ja nisam nikad probala Deborah pudere, ovaj zvuči i izgleda jako zanimljivo , ali počinje sezona znojenja tako da spremam post kao podsjetnik za zimu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, ovaj je skroz dobar puder. I slažem se, možda je bolje ostavit kad zahladi, jer ni sama ne volim ništa stavljat na lice kad zatopli.

      Izbriši
  6. Čini se kao ok puder, ali ja koristim samo BB kreme pa ću ga preskočiti ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, ok je skroz. Bitno da si našla šta ti odgovara ;)

      Izbriši
  7. Mislim da sam dosad sve drogerijske pudere isprobala ali ne mogu da vjerujem da nikad nisam deborah puder koristila :) zvuci interesantno, kakvo mu je prekrivanje?
    hahaha ja samo idem okolo po blogovima i pitam o prekrivanju :D najgora!

    OdgovoriIzbriši
  8. Nisam nikada probala njihove pudere ali ovaj mi zvuči savršeno! Volela bih kada bi mi ova nijansa legla :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Isprobaj obavezno malo, ako budeš u mogućnosti prije kupnje. :)

      Izbriši
  9. Čestitam na osvojenoj nagradi. :) Nisam ga probala, ali čini se odličan. Sviđa mi se što je postojan.

    OdgovoriIzbriši
  10. Evo još jedne koja nije probala njihove podloge. :D
    Ali ovo mi djeluje kao stvoreno za moju kožu. Da li si koristila EL DW Light i da li možeš reći postoje li kakve sličnosti između njih? Ako su tu negdje, mogla bi se opako zaljubiti u njega. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam koristila taj EL, nego samo Estee Lauder Nutritious Intensity 2.0
      I Deborah mi je puno bolji. Ne znan koliko sam pomogla sa ovim. :D

      Izbriši
  11. nisam masnokožac ali mi se liti faca nehumano znoji i mrzim išta stavit na nju... a nije da ne bih :(

    OdgovoriIzbriši
  12. Ja nisam probala ništa njihovo. Ali nikada. Vrijeme je da krenem, ha? :)

    OdgovoriIzbriši

~ I N S T A G R A M ~