Calvin Klein Delicious Truth Lipstick - Contrast




Već sam vam u posljednjem New In postu spomenula Calvin Klein ruž kojeg sam naručila na Fragrance Directu za 1.99 funti + poštarina (5.5 funti).

Ruž dolazi u crnom i elegantnom pakiranju, sa poprilično malom količinom od 1.5 gram, uzimajući u obzir da su klasični ruževi težine između 3 i 5 grama. Ja sam odabrala nijansu Contrast koja je divna berry nijansa sa sitnim šljokicama. Kad sam naručivala nisam znala da ruž sadrži šljokice u sebi, ali srećom na usnama se ne osjete.


Ruž je iznimno hidratantan i ne isušuje usne. Teksturom jako podsjeća na L'oreal Rouge Caresse ruževe, samo što je CK znatno pigmentiraniji, ali nažalost dijele jednaku trajnost, od nekakvih jedva pola sata. Ruž se lagano nanosi na usne, ne prelijeva se preko ruba usana i nema nikakav miris. 



Jeste imali prilike isprobati Calvin Klein ruževe? Dojmovi? Što kažete na Contrast?
Maja xx

Broj komentara: 14:

  1. Sviđa mi se nijansa na swatchu iako sam prvo bila skeptična zbog šljokica :) Nisam imala niti jedan njihov ruž, ali probala sam sjajilo, tekući korektor i kompaktni puder koji sam uzela par nijansi tamniji pa ga koristila kao bronzer, no nisam već dugo vremena kupila ništa njihovo, baš bih mogla :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Šljokice su praktički jedva vidljive, ali prisutne su. Srećom ne grebu, to je najbitnije. :)

      Izbriši
  2. Boja je odlicna. Mozda bi mi bio malo lepsi da je mat a ne sa tim sitnim sljokicama ali svakako mi se jako svidja!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se! I meni bi bilo još najdraže da je mat, al i ovako začudo nije loš. :)

      Izbriši
  3. Prelijepa boja, i mogu zamislit kako na tebi lijepo stoji :))

    Nisam nikad probala CK ruž, imala sam sjajilo koje mi je bilo pregusto :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja san ugodno iznenađena kako mi stoji, baš mi se sviđa. :D
      Nažalost nisan ništa drugo od njih probala, baš mi je ža za sjajilo ti. A, njih onda možda i preskočim u nekoj od sljedećih kupnji. ;)

      Izbriši
  4. Lepa nijansa pogotovo što ima šljokice :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Meni se baš sviđaju te jedva primjetne šljokice, a boja je stvarno super! :) Nisam nikad koristila ništa od CK kozmetike jer nikad nisam čula ništa woow o njoj a rijetko gdje sam ju uopće i primjetila, pa mi zapravo nikad nije ni uspjela zapeti za oko. Slijedeći put kad naletim na nešto njihovo, barem ću zastati i pogledati ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisan ni ja ništa koristila od CK do ovog ruža koji me baš iznenadija. Pogledaj svakako ako di naletiš na CK, iako mislin da san negdi čitala da su prestali sa makeupom pa se valjda mogu nać samo zalihe on line

      Izbriši
  6. Prekrasan!!!! Boja totalno po mom guštu :D a kupovini na FD-u se jos uvijek odupirem :D

    OdgovoriIzbriši

~ I N S T A G R A M ~