It Girls@Illamasqua


Početkom tjedna prisustvovala sam još jednom It Girls druženju, ovog puta imali smo priliku pobliže upoznati brend Illamasqua, čuti korisne savjete od strane Illamasquine vizažistice Ivane Bilandžije - Billy, te vidjeti novu Glamore nude kolekciju ruževa kao i Once... jesensku kolekciju koja se sastoji od kremastih sjenila, laka, rumenila i sjajila. Više o samoj kolekciji možete pogledati na web stranici Illamasqua.

Billy je s novim proizvodima demonstrirala look na Petri pokazujući nam paralelno tehniku šminkanja s pojedinim proizvodom koje je popratila s dodatnim savjetima. Nakon toga smo nastavile neformalno druženje uz fotografiranje, razgovor i piće. :)
Detaljnije o kolekciji kao i o samom druženju možete pročitati OVDJE.



Foto: AddToLove

Foto: AddToLove









2 komentara:

  1. Nisam previše impresionirana jer nisam za te nude nijanse ruževa, haha :D Ali Ninja mi je krasna <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U principu nisam ni ja za nude nijanse, ali je kod ove kolekcije zanimljivo to što je toliki raspon nijansi da svaki podton kože može naći svoju idealnu nude nijansu. Ja ih ne nosim baš iz tog razloga jer ne mogu naći nijansu koja mi odgovara, ali mi se sviđa što sad postoji ovakva kolekcija pa bi valjda i odabir trebao biti lakši. :D
      Za Ninju se slažem. ;)

      Izbriši

~ I N S T A G R A M ~