Oriflame The One 5in1 Colour Stylist Lipstick - Smoke Red & Posh Plum


Oriflame je u sklopu The One kolekcije lansirao 30 nijansi 5u1 ruževa za usne. Nijanse su podijeljene u nekoliko kategorija od ružičaste, koraljne, crvene pa sve do nude nijansi. Danas ću vam predstaviti Smoke Red nijansu iz crvene kategorije i Posh Plum iz ružičaste kategorije.
Ruževi dolaze u kutijicama, smješteni su u tamno plavo, plastično pakiranje sa zlatnim detaljima. Pakiranje je solidno, ne klapa prilikom korištenja i začuje se klik pri svakom zatvaranju kako bi bili  sigurni da je ruž dobro zatvoren, što je svakako prednost jer na taj način se sprečava odvajanje čepa od ruža prilikom nošenja u torbi ili neseseru.
Ruževi su deklarirani kao 5u1 što znači da bi trebali biti ugodni, pigmentirani, hidratantni, postojani i imati blistavi završetak na usnama. Osobno, mogu potvrditi da su sve tvrdnje točne jer je ruž vrlo ugodan na usnama, gotovo kao balzam, nisam primijetila nikakvo isušivanje prilikom korištenja. Vrlo su pigmentarni i u jednom nanosu ostavljaju intenzivnu boju (ovisno o nijansi, tamnija nijansa je pigmentiranija), Lako ih je nanijeti na usne zbog uskog vrha i nije potrebna olovka prilikom nanošenja, naravno ako ruž nanosite u umjerenoj količini. Ukoliko pretjerate s nanošenjem, višak lagano odstranite s maramicom jer postoji mogućnost, ako često trljate usnu od usnu (kao ja) da vam boja malo pređe preko ruba usana. Trajnost je oko 2 sata uz konzumaciju pića, oko 3 sata ukoliko ništa ne konzumiram. Miris ruža je sličan onom starinskom mirisu ruževa, ali kad se nanese na usne vrlo brzo nestane.

Smoke Red je topla, crvena nijansa, narančastog podtona i kao takva mislim da je jako dobar izbor za neutralni i topli podton kože.
Posh Plum bi prema slici iz kataloga trebala biti tamna boja šljive, no na mojim usnama je dosta svjetlija, više kao nekakva svijetlo boja, nešto između roze i ljubičaste. Izvrsna nijansa za dnevno nošenje.

Regularna cijena The One 5u1 ruža za usne je 59,00 kn. U trenutnom katalogu se za cijenu od 59,90 kn dobiju dvije nijanse po želji. Katalog možete prelistati OVDJE.




Posh Plum 


Smoke Red

*proizvodi ustupljeni na recenziranje

Jeste isprobali nešto iz The One kolekcije? Što mislite o The One 5u1 ruževima?
Maja xx

Broj komentara: 16:

  1. nisam probala niti jedan,nekako nisu my cup of tea,ali tebi predivno stoji posh plum!

    OdgovoriIzbriši
  2. Iskreno... Nisam već 100 godina imala priliku vidjeti išta od Oriflamea, a ovi ruževi me nisu baš oborili s nogu, ali ti toliko lijepo izgledaš na slikama, i super si našminkana, da i njima dajem bolju ocjenu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sad je prilika da baciš pogled na katalog, ima zanimljivih stvari. ;)
      Baš ti hvala na komplimentu! <3

      Izbriši
  3. Ruževe nisam probala još ali mene je iz The One kolekcije oduševio power shine lip gloss :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ozbiljno? Drago mi je to čuti,mislim da ga imam negdje ali ga nisan stigla isprobati. Nekako najmanje nosim sjajila, ali sad si me zainteresirala. :D

      Izbriši
    2. Nisam ni ja osoba od sjajila i njih ću zadnje kupiti. Ovaj Oriflamov sam dobila i oduševila sam se jer nije ljepljiv, nijansa mi je pogođena i s guštom ga šetam na usnama :) To mi je prvi njihov dekorativni proizvod koji sam probala i sad me nekako privlače više nego Avon :)

      Izbriši
    3. E, to mi je super da se ne lijepi. Iako Avon ima neloših proizvoda, mene nekako isto više vuče Oriflame, koji ako ništa drugo definitivno ima bolje mirise od Avona. :)

      Izbriši
  4. Ja najpre pomislila da je reč o crnim ruževima, dok nisam otvorila post i videla da je prva slika crno-bela :-D Sviđa mi se ovaj crveni. Nisam dugo imala Oriflame ruževe, mislim da mi je poslednji bio iz Giordani Gold kolekcije.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :D :D da, dosta ih se prevari na prvu sliku, ali mi je nekako draže tako staviti zbog izgleda bloga. Crveni je divan, ostale ruževe još nisam isprobala, ali svakako namjeravam ove nove u zlatnom pakiranju baš iz Giordani kolekcije. :)

      Izbriši
  5. djeluju mi po opisu da su slični Avon hidrocolor ruževima :D
    tebi stoje obadva prekrasno,, ja bih si rado nabavila Posh Plum <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Te Avonove ruževe još nisam stigla isprobati. Ali bi svakako trebala, pa da ih mogu usporediti. :)
      Hvala ti puno! <3

      Izbriši
  6. Plum, oh Plum :D to je moja boja a tebi izvrsno pristaje!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O, da znam da jako voliš plum nijanse. :D
      Hvala ti! <3

      Izbriši

~ I N S T A G R A M ~