REN Clean Skincare


Još 2012. godine pisala sam o REN kozmetici i svoje oduševljenje ovim brendom sam podijelila u ovom postu. Pet godina poslije ponovno sam se prisjetila kako ovaj brend zaista ima fantastične proizvode, a neke od njih ću vam predstaviti u današnjem postu. Prije svega željela bih vas ukratko upoznati s ovim brendom i napisati par riječi koje nisam naveli u prethodno linkanom postu, a smatram da je važno istaknuti. 


******

Iako britanski brand, naziv REN dolazi od skandinavske riječi REN koji znači ČIST. To predstavlja i poruku branda, čist-slobodan od potencijalnih sastojaka koji iritiraju kožu, vraćaju koži osjećaj ugode i ravnoteže poštujući eko sustav kože. REN je moderan, visoko učinkovit, profinjen i u trendu. REN koristi najbolje i najfinije prirodne organske sastojke iz globalnih izvora. 100% derivati biljaka i minerala i ne sadrži sastojke štetne za kožu, a izuzetno je ugodan za upotrebu.

REN filozofija Clean Skincare - čiste njege može se sažeti u 3 riječi: 

UČINKOVITOST (REN pruža revolucionarnu formulaciju proizvoda, strogo testiranje proizvoda i klinički dokazane rezultate)
ČISTOĆA (REN koristi 100% biljne i mineralne sastojke, a proizvodi ne sadrže za kožu štetne, neprijateljske i sintetičke sastojke)
UŽITAK (u REN- u vjeruju da upotreba njihovih proizvoda za njegu kože može učiniti svijet još ljepšim mjestom za život, a mi se možemo osjećati ugodnije i ljepše).

REN je sažet u 5 ključnih načela:

• Pravi sastojci
• Prava tehnologija
• Pravo iskustvo ugode kod upotrebe proizvoda
• Čuvanje proizvoda
• Pravi pristup

Prodaje se na više od 1.800 prodajnih mjesta u 52 zemlje svijeta: u robnim kućama, parfumerijama, ljekarnama, kozmetičkim salonima, spa centrima , duty free shopovima.

Na svim proizvodima nalazi se “NO STAMP” oznaka, koja poručuje da REN proizvodi ne sadrže (parabene, sulfate, mineralna ulja, petrolate, sintetičke boje i mirise, T.E.A, D.E.A, glikole, silikone, PEG)!

REN proizvodi su dostupni u Mulleru i odabranim Farmacia poslovnicama (Jurišićeva 3 i Avenue Mall u Zagrebu te City Centar One u Splitu), a možete ih pratiti i na FACEBOOK- u.




******
Micro Polish Cleanser (150 ml, 226.70 kn) //
Proizvod iz Radiance kategorije koji je namijenjen dubinskom čišćenju lica, zavoljela sam ga od prvog korištenja i jedan je od rijetkih proizvoda koji je dospio u moje favorite kad je u pitanju temeljito čišćenje kože lica. Riječ je u biti o 2 u 1 proizvodu koji vrši eksfoliaciju lica, a pri tom ju i dubinski čisti. Ima svjež voćni miris koji budi sva osjetila zbog čega ga volim najčešće koristiti ujutro da me razbudi. Guste je teksture, poput paste i sadrži gusto koncentrirane granule praha žada koje vrhunski odrađuju svoj posao. Imam mješovitu kožu lica s masnijom T zonom i mjesec dana sam ga koristila svakodnevno što mi nije prouzrokovalo nikakvu iritaciju niti isušivanje kože. Iako se preporuča korištenje svaka 2 do 3 dana, jednostavno nisam mogla odoljeti pa sam ga koristila svakodnevno jer je mojoj koži odgovarao. Ukoliko imate osjetljivu kožu, ne preporuča se korištenje ovog proizvoda. Odmah po prvom korištenju primjetan je blistaviji i vidljivo čisti, gotovo ispolirani izgled kože na licu. Što sam ga duže koristila lice je postajalo sve čišće utoliko da su sitni prištići i nekoliko sitnih mitesera upotpunosti nestali, a ten je postao vidljivo ujednačeniji, toliko da neke dane nisam imala potrebu nanositi puder. True story. Nekoliko sitnih hiperpigmentacijskih mrlja koje često navrate na određeno mjesto na mom licu su nestale, ali s dolaskom ljeta i (nadam se) odlaska na plažu, očekujem njihov ponovni povratak (nažalost). Micro Polish zaista djeluje i čini razliku svojim djelovanjem na mom licu. Sadrži laktičnu i glikolnu kiselinu koje su zaslužne za dubinski čisto lice jer svojim aktivnim sastojcima pomažu ukloniti odumrle stanice s kože pri čemu lice poprima zdraviji izgled. Ukoliko tražite kvalitetan proizvod za dubinsko čišćenje lica kojei će u isto vrijeme očistiti i eksfolirati kožu preporučam vam da isprobate ovaj vrhunski proizvod, osobno ga ne mogu dovoljno nahvaliti i zaista je jedan od najboljih proizvoda takve namjene kojeg sam do sad isprobala. 




Invisible Pores Detox Mask (50 ml, 243.30 kn) //
Maska kojoj je glavna zadaća da dubinski očisti pore i ukloni mitesere. Nije poput većine maski od gline jer kad se osuši ne zacementira lice u toliko mjeri da se ne mogu nikakve ekspresije raditi, već ju lagano zategne, a da je pri tom omogućena mimika lica kao i pričanje. Ima lagani, prirodni miris koji meni osobno ne smeta, a i brzo nestane nakon nanošenja. Nanosim ju u tankom sloju, poput kreme i vrlo brzo se osuši na licu. Iako se preporuča koristiti na dijelovima zahvaćenim miteserima kako bi što bolje izvukla nečistoću iz pora, osobnu ju nanesem na cijelo lice s nešto većom koncentracijom na području nosa koje se najbrže zamasti i posjeduje najveću količinu mitesera. S obzirom da koristim SPF zaštitu tijekom cijele godine vrlo mi je važno svakih nekoliko dana dubinski očistiti lice kako mi se ne bi pore začepile i dovele prištiće na kožu. Volim koristiti ovu masku jer nije agresivna na mojoj koži, lijepo očisti lice, a kožu učini vrlo mekanom i spremnom za daljnju njegu. 
Kad se osuši na licu, ne ispirem ju odmah s vodom već ju suhim rukama istrljavam s lica radeći pri tom blagi piling kako bi što bolje i temeljitije očistila lice. Nakon što sve istrljam, operem lice s vodom. Koža lica je vidljivo čišća i svijetlija, a pore vidljivo manje nakon korištenja ove maske. Koža lica nije crvena niti me je zatezala nakon korištenja. Ne bi rekla da je agresivna maska i mislim da bi odgovarala svim tipovima kože, iako je prvenstveno namijenjena za čišćenje mješovite kože lice. Ono što mi se također svidjelo kod ovog proizvoda je detalj vezan za pakiranje, a to je mali čep koji se natakne na cjevčicu iz koje izlazi proizvod kako bi se taj dio zaštitio od sušenja što često znat dovesti do otežanog istiskivanja proizvoda iz ambalaža, pogotovo kad je u pitanju glina. Mislim da je to odlična ideja koja će mnogima uštedjeti nervozu oko takvih problema. :)




V-cense Revitalising Night Cream (50 ml, 377 kn) //
Vitaminska energija za kožu lica smještena u bočici. V-cense linija proizvoda namijenjena je za njegu kože protiv prvih znakova starenja. Isprobala sam noćnu kremu iz ove linije koja sadrži aktivni kompleks s vitaminom C (zaslužan za blistavi izgled kože), vitamin A (stimulira obnovu stanica kože i jača zaštitni sloj kože) i vitamin E (bori se protiv slobodnih radikala i štiti od oksidativnog stresa). Krema je vrlo guste, poput maslaca teksture (a i boje), pri prvom nanošenju sam očekivala da će mi biti prebogata na licu no ono što je zanimljivo da bez obzira što je bogata i masna, utrljavanjem u kožu lica ona se toliko dobro upije da ne ostavlja nikakav masni trag na licu, kao ni osjećaj težine. Ima vrlo blagi, relaksirajući miris koji se ne osjeti na koži nakon što se krema upotpunosti upije. S obzirom da je riječ o noćnoj kremi, bogatije je teksture, divno klizi na koži lica ostavljajući ju glatkom na dodir. Ujutro koža ne izgleda uobičajeno sivo, već zdravije i ujednačenije. Vrlo kvalitetna krema koja moju kožu čini osjetno hidratiziranom i vidljivo punijom utoliko da se sitnije linije čine manje vidljive. Nisam imala nikakve reakcije na koži prilikom korištenja ove kreme. S obzirom na bogatu teksturu, potrebno je količinski vrlo malo za prekrivanje cijelog lica i vrata. Moram ponovno pohvaliti pakiranje koje je prozirno i može se vidjeti preostala količina u ambalaža, a ima i odličnu pumpicu uz pomoć koje se u potpunosti iskorištava cijeli sadržaj iz pakiranja. 


*proizvodi ustupljeni na testiranje 

Maja xx

4 komentara:

  1. Čine se predivni proizvodi, a ja ih već dugo imam na wish listi.
    Znaš kako poludim kada napišeš da ti je lice toliko ujednačeno da ne moraš koristiti puder...grrrrrrr
    Ja zbog svojih hiperpigmentacijskih mrlja na žalost, ne mogu bez BB kreme

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tople preporuke od mene, zaista su fantastični.
      I da, lice je zaista izgledalo odlično. :)

      Izbriši
  2. Micro Polish Cleanser se čini vrlo zanimljiv!!

    OdgovoriIzbriši

~ I N S T A G R A M ~