Suha ulja za tijelo, kosu i lice (Nuxe & Dior)

Prijelazno razdoblje iz ljeta u jesen je idealno vrijeme za početi koristiti suha ulja. Iako ih osobno volim koristiti tijekom cijele godine, ljetni period nakon (i tijekom) izlaganja suncu tijekom sunčanja dodatno isušuje kožu u odnosu na ostala godišnja doba, stoga je potreba za dodatnom hidratacijom svakako veća. Sigurno ste primijetili kako je poslije ljeta koža lica isušena i dehidrirana jer bez obzira koliko nanesemo kreme ili seruma na lice, dio toga sklizne s lica zajedno sa znojem tijekom toplijih dana. Tako je i sa kožom tijela, ako ju izlažete suncu, potrebno ju je dodatno hidratizirati kako ne bi zatezala i svrbila, te na taj način bila oštećena što naposljetku dovodi do prijevremenog starenja. Volim suha ulja, jer daju poseban sjaj na koži, a pogotovo onoj koja je preplanula jer je taj sjaj onda znatno izraženiji. U postu ću vam predstaviti nekoliko mojih omiljenih "uljnih favorita" koje sam koristila ovo ljeto i još uvijek koristim. S obzirom da mi koža vrlo brzo postane isušena, a nekad ju jednostavno ne stignem svakodnevno mazati i održavati raznim kremama i losionima, upravo su ulja idealan odabir za korištenje jer su bogatija, imaju kvalitetnije sastojke, pružaju koži elastičnost zbog čega sporije stari, te hidrataciju čak i kad se poneka sporije upijaju u kožu poput kokosovog ulja, dok su ulja koštice marelice, šipka ili kamelije efikasnija po tom pitanju, jer se prije svega brže upijaju u kožu. 
Nuxe Huile Prodigieus Florale & Or
Mislim da smo svi čuli za čuvena Nuxe suha ulja koja su stekla planetarnu popularnost, a ponajviše ono sa zlatnim šljokicama koje je tijekom ljeta, neizostavni dio kozmetičke torbice gotovo svake djevojke. Ono što ova ulja čini posebnim je što su im sastojci preko 95% prirodnog porijekla te ne sadrže silikone, konzervanse kao ni mineralna ulja. Ove godine lansirana je Florale verzija kultnog, originalnog ulja koja me je očarala. Miris novog ulja je izražajno cvjetniji, mekši i ljepše se ponaša na mojoj koži u odnosu na original zbog čega sam sretna što napokon ovako kvalitetno ulje mogu nositi s guštom, a zanimljivo je što zbog svog krasnog, opojnog mirisa nemam potrebu nanositi nikakav parfem jer je kao sam i više nego dovoljan i primjetan. Jedan od sastojaka kod obje verzije je ulje kamelije, za koje sam prethodno navela da je jedno od onih koji se brže upijaju u kožu što svakako mogu potvrditi jer sam ih koristila tijekom ljeta i srećom onaj ljepljivi osjećaj, uz visoke temperature zaista nije prevladao. Željela bi spomenuti još jedan ključan sastojak kod ovih ulja, a koji me je zainteresirao riječ je o ulju tsubaki drugim imenom nazvano i ”ulje sjemenki čaja”, obiluje vitaminima kao što su A,B,C,E, kao i esencijalnim masnim kiselinama. Ima nevjerojatno djelovanje na kosu, kao i tjeme, potičući rast kose.  
Zlatno ulje sa šljokicama zbog svoje tamne boje dodatno pojačava preplanuli ten, a iako su biserne čestice zlatnog sjaja sitne, vrlo su gusto raspoređene i ne morate se brinuti da će skliznuti sa tijela tijekom čitavog dana, zapravo zna ih popriličan broj opstati na koži i nakon tuširanja što me je iznenadilo. Osim za tijelo, oba ulja se mogu koristiti na licu i tijelu. Na licu ih nisam koristila, jer nisam stekla naviku da to radim, no međutim na kosi jesam. S obzirom da imam dugu, gustu kosu suhih vrhova njega uljima je neophodna u mom slučaju kako mi kosa ne bi izgledala isušeno i oštećeno. S obzirom da su obje verzije ulja poboljšane, te sad sadrže i arganovo ulje ne otežavaju kosu kao što sam to doživjela prije nekoliko godina s originalnom verzijom. Bitno je samo ne pretjerati prilikom korištenja ili eventualno napraviti tretman gdje se ulje bogato nanese na kosu, sveže u punđu i ostavi preko noći kako bi kosa dobila lijepi sjaj (ovo govorim iz iskustva za svoju gustu kosu).
Dostupni su u pakiranjima od 50 i 100 ml, a cijene im se kreću od 150-250 kn, a trenutno su na sniženju preko Sophia.hr stranice.

Dior J'adore Huile Divine
Nikad do sad nisam imala običaj koristiti suha ulja poznatih parfemskih brendova. Iz razloga što ih možda nisu svi imali u ponudi ili nisu toliko razvikani u odnosu na losione, gelove ili mistove za tijelo. No, kad je informacija o lansiranju J'adore suhog ulja došla do mene, poprilično sam se zainteresirala upravo iz razloga jer takva ulja nisam nikad koristila. S obzirom na zaista vrlo veliki broj proizvoda koje isprobam, sve rjeđe (nažalost) naiđem na proizvod koji me baš, ali BAŠ pošteno oduševi. A, možda ta razina oduševljenja jednostavno pada s godinama? :D 
J'adore suho ulje me je zaista "oborilo s nogu", "izbilo iz cipela" nazovimo to kako god hoćete, ali ja sam od prvog korištenja doslovno zaljubljena u ovaj proizvod. Ne znam jesam li ikad tako nešto izjavila za beauty proizvod, ali ovo je zaista nešto fantastično. A, nije bio fantastičan samo meni, jer kad sam ga donijela na posao da pokažem kolegicama (jer moram :D) oduševljenje se proširilo dalje. 
Tekstura ovog ulja je "suša" od svih suhih ulja koje sam do sad isprobala. Nisam mislila da ću to doživjeti, ali formula ovog ulja je zaista fantastična. Vrlo svilenkasta i brzo se upija u kožu, gotovo instant ostavljajući krasan, suptilni sjaj. A, miris? Meni osobno čak i bolji od J'adore parfema, iako sadrži note ylang ylanga, ruže, jasmina i cvijeta naranče poput originala, na mojoj koži se mnogo ljepše razvija. Vrlo intenzivan, primjetan i sa divnom aurom. Volim originalni J'adore parfem, ali volim ga osjetiti na drugima, jer na mojoj koži nažalost ne miriše toliko krasno koliko npr. na mojoj mami na kojoj je fantastičan. Stoga, jedini J'adore kojeg moja koža voli je u L'or verziji. I sad ovo ulje. I roll on verzija mi odgovara jer se ne šprica, pa se drugačije ponaša na mojoj koži, no to je tema za drugi post. :) J'adore Huile Divine je miris originalnog J'adore parfema, nešto slabije koncentracije, ali i dalje intenzivan, pretočen u predivnu, kao i kod parfema, bočicu na sprej pumpicu, koja ima idealan mehanizam tijekom prskanja jer ravnomjerno nanosi proizvod na kožu. Može se nanositi na nokte i na kosu za pojačani miris i dodatnu hidrataciju i sjaj, ali osobno mogu reći da je samo i na koži zaista dovoljan jer se zaista dugo i lijepo osjeti. S obzirom na vrlo suhu teksturu, vjerujem da bi odgovarao svim tipovima kose.
Ulje je dostupno isključivo u pakiranju od 150 ml, a cijena je oko 480 kn u parfumerijama.
*proizvodi ustupljeni na testiranje

Maja xx 

Nema komentara:

Objavi komentar

~ I N S T A G R A M ~