Miss Dior EDT (2019.)


Novi Miss Dior je trebao biti objavljen u sklopu posta, kao mirisni prijedlog za proljeće i ljeto 2019. No, kako sam krenula pisati post, skužila sam da o Miss Dioru imam za reći više od nekoliko rečenica te sam mu odlučila posvetiti cijeli post. 
Vjerujem da na spomen imena "Miss Dior" se odmah sjetite i mirisa ili bočice, a kako i ne bih kad je jedan od najpoznatijih naziva u mirisnoj branši. Do danas, Miss Dior linija broji preko desetak verzija ovog, sad već kultnog mirisa. Većina poklonika Dior kuće, a pogotovo Miss Dior mirisa će se složiti da je prva verzija mirisa iz 2005. godine (punog naziva Miss Dior Cherie) bila apsolutni favorit među svim inačicama koje su nastale nakon lansiranja prvijenca. I sama sam među poklonicima istih pronašla ljubav prema Miss Dior liniji upravo zbog prve verzije. Nota koja je prvijenac činila jedinstvenim i posebnim je neuobičajena nota karamelizirane kokice koja je toj mirisnoj kompoziciji podarila nešto novo i drugačije. Danas, gotovo 15 godina nakon lansiranja Miss Dior Cherie, nema više traga spomenutoj noti kokice, "Cherie" je  nestao kao dio imena te je danas samo Miss Dior te miriše puno ozbiljnije i odraslije za razliku od svog girly, veselog prvijenca. No, bez obzira na specifičnu notu kokice, koja je zaista pružala određenu draž tom mirisu, ne znači da su sve ostale verzije (barem po mom mišljenju) nakon toga bile promašaji kako nažalost većina poklonika Miss Dior Cherie misli. Osobno sam uvijek otvorena za istraživanje i isprobavanje mirisnih noviteta, iako mi ponekad bude žao što su neki mirisi ukinuti i ne mogu se više naći za kupiti, vesele me mirisni noviteti i isprobavanje novih kreacija koji mi otvaraju prozor u drugi, meni osobno ljepši, imaginarni svijet. Sa svakim novim lansiranjem, linija ide naprijed i u moru različitih tražimo varijaciju koja će najbolje odgovarati nama, našoj koži i našem raspoloženju. Od desetak verzija Miss Dior mirisa, ja sam se pronašla u četiri; prvijencu, L'eau, Le Parfum i posljednji EDT o kojem ću Vam prenijeti dojmove kroz koji trenutak. Sve četiri spomenute verzije nemaju zajednički dodirnih točaka na mojoj koži, osim što svaka nosi naziv Miss Dior. Svaka verzija priča svoju priču koja odgovara različitom raspoloženju, godišnjem dobu, emocijima, vremenu ili karakteru. Volim osjetiti raznolikost među mirisima i kad se u pozitivnom svjetlu prikaže kontrast i kad se kreatori mirisa igraju notama, da bi nas razveselili novim, drugačijim kreacijama jer to i je gušt kod parfema, barem meni. Miss Dior Cherie (2005.) će ostati jedna lijepa uspomena i krasan miris koji je obilježio parfemsku industriju, ali se uvijek iznova razveselim svakoj novoj verziji, kao i posljednjoj toaletnoj koju sam dočekala s oduševljenje jer me dojmila nakon doslovno 7 godina čekanja (zadnji, omiljeni - Le Parfum je izašao 2012. godine). Nova toaletna verzija je vrlo jednostavna, odiše proljećem i u potpunosti je pogođena u svim segmentima mojih imaginarnih parametara. Smatram da je miris lansiran u pravo vrijeme jer svojom prštećom energijom svježih nota agruma, potiče ružu da svojim opojnim notama uhvati esenciju ženstvenosti, a da pri tom ne opterećuje već s lakoćom obavija kožu i s decentne udaljenosti širi svoju auru uz bok oštrini pačulija koji pruža drskost kao kad zapuše lagani vjetar tijekom toplog dana. Izuzetno jednostavan miris, koji pruža laganu svježinu, suptilnu ženstvenost i dašak oštrine. Savršen suputnik za toplije dane i večeri. 

*pr poklon

Maja xx

2 komentara:

  1. Wow, jako mi se sviđa tvoj opis. Isprobat ću ga sigurno. :)
    Petra

    OdgovoriIzbriši

~ I N S T A G R A M ~