Najdraži dizajnerski mirisi lansirani u 2020. godini

U ovom postu htjela sam podijeliti s vama svoje mirisne dizajnerske favorite u 2020. godini. Željela sam maksimalno suziti izbor, pa sam se odlučila za svega pet mirisa, od kojih su dva za muškarce. Pa krenimo...


DIOR HOMME 2020. 

Uh, ovdje mi je bio pomalo težak izbor jer sam se dvoumila između novog ženskog mirisa Infinissime ili muškog Homme, ali je ipak prevagnuo muški. Novo izdanje vrlo popularnog Dior Homme mirisa iz 2005. godine, poput svojih prethodnika ne nosi u sebi dominantnu notu irisa. No bez obzira na taj "nedostatak" ovo je jedan vrlo privlačan i moderan miris. Ima vrlo intenzivnu projekciju i impresivnu trajnost, a ono što je najbolje od svega ovo je miris koji je vrlo lako svidljiv svima. Pa čak i kao sigurna kupnja na slijepo. Vrlo je moderan i nosiv u svim prilikama, ne odskače iz mase, no posjeduje posebnost. Na trenutke me podsjeća na Sauvage EDP, no u usporedbi s njim Sauvage mi je više casual dok je Homme ozbiljniji i muževniji. Ovaj miris je bez obzira na svoje prethodnike jedna odlična interpretacija modernog, zavodljivog i snažnog mirisa za koji sam sigurna da će se svidjeti mnogima. 


ISSEY MIYAKE FUSION D'ISSEY

Već sam nekoliko puta spominjala kako mi Issey Miyake ima zaista interensante mirise za muškarce. A, neki od njih su se svojom kvalitetom opasno približili niche kategoriji mirisa (poput jako dragog mi Wood & Wood). Fusion d'Issey je jedan vrlo zanimljiv miris za kojeg je ideja bila da se isprepleću 4 elementa u prirodi (voda, zrak, zemlja i vatra) pružajući nam toplo hladne kontraste. Moram priznati da je ideja zaista dobro sprovedena u djelo. Ono što me svaki put ugodno iznenadi je fantastična kombinacija kokosa i smokve koje istovremeno pružaju svježinu, mekoću i mrvicu slatkoće ovom mirisu koji nakon otprilike pola sata što odstoji na mojoj koži postaje tamniji i dublji te u isto vrijeme postaje lagano drven i suh. No sve je izvedeno u jednoj predivnoj harmoniji da se miris ne može konkretno okarakterizirati kao samo suh ili samo svjež ili samo drvenast već se sve to isprepleće u krug, baš poput 4 elementa u prirodi. Ovo je miris koji je po mom mišljenju više prikladniji za sportske i casual prilike. Miris za dnevne varijante, za na posao, sportske aktivnosti i casual styling. Ako tražite poklon za nekoga za koga znate da voli mirise, sigurna sam da će cijeniti zanimljivost Fusion d'Issey miris i svakako mu biti interesantan dodatak kolekciji. 


GIVENCHY L'INTERDIT INTENSE 

Jedan od mojih velikih favorita u ovoj godini je definitivno Givenchy L'interdit Intense. Kao i kod Diora i ovdje sam se dvoumila između novog Irresistible ili L'interdit Intense, no kako volim intenzivnije mirise odluka je ipak pala na L'interdit Intense. O njemu sam snimila recenziju na YouTubu, pa ako imate vremena bilo bi mi drago da kliknite na video koji se nalazi na ovom linku i poslušate moje dojmove za taj miris. 

Vrlo mračna i intenzivnija verzija u odnosu na EDT i EDP koji su više svježi i cvjetniji u odnosu na Intense. Dominantna nota vanilije se proteže cijelom kompozicijom, ali ne postane uobičajen gurmanski slatki miris. Vrlo interesantan i zanimljiv, nikako linearan, savršen za noćne izlaske. 


ZADIG & VOLTAIRE THIS IS LOVE

Ovo je ljubav definitivno. Od sva tri mirisa iz ove linije, This is Love je moj favorit. Bočica je prekrasna, a sam miris je istodobno umiljato topao i svjež. Prekrasan kontrast nota je ovdje postignut zbog čega mi je vrlo brzo odletio na prvo mjesto kao najdraži miris iz cijele kolekcije (preostala dva su This is Her i Just Rock). Savršeno dobra kombinacija đumbira u top notama daje cijelom mirisu mrvicu peckavosti, a tople note vanilije i sandalovine pružaju umiljato topli efekat. Vrlo neobičan, pomalo vatren (možda zato i takvo ime) i zaista jedan od onih mirisa koji bi se mogao razmotriti kao potpisni pečat. Osobno ga volim jer je drugačiji i mojoj koži, a i nosu jako odgovara. Znam da nije miris koji će se svidjeti svakome, no ako tražite nešto pomalo drugačije svakako predlažem da ga probate. :)


VERSACE DYLAN BLUE TURQUOISE 

I posljednji favorit u ovoj godini je nastavak Dylan Blue linije, ali ovog puta u tirkiznoj bočici istog oblika, nazvan - Turquoise. Što sam duže ovaj miris nosila, to sam ga jednostavno sve više zavoljela. Mislim da niti jedan miris nisam tolikom brzinom trošila (u zadnjih 10ak godina) kao što sam ovaj tirkizni. Svježa, akvatična citrusna bomba koja se hvata za svaku poru moje kože, kose i odjeće. Nevjerojatno je trajan, ugodan i kristalno čist da ga zaista guštam nositi. Ovo je jedna posebna citrusna bomba (ne vodica) koja će se sigurno svidjeti onima koji ne vole intenzivne, orijentalne i teške mirise, a možda su im citrusne vodice ipak malo slabašne. Ima mi nešto u njemu što mi pruža osjećaj kao Coco Mademoiselle. Izvrsna aura i trajnost te za mene mnogo bolja varijanta nego prvijenac. Detaljna recenzija se nalazi na ovom linku.

Maja xx

1 komentar:

~ I N S T A G R A M ~