Matis Réponse Délicate tonik i krema za lica & Réponse Pureté Intense Purity Serum


Matis je francuski brend osnovan prije 85 godina. Glavni cilj ovog brenda od samih početaka je slušati želje svojih korisnika kako bi razvili proizvode prema potrebama svake kože. Svaka njihova linija je "Response", odnosno odgovor na određeni problem i situaciju koju koža ima, ukratko među Matis asortimanom proizvoda, svatko može pronaći proizvode za njegu kože po svojoj mjeri. 


Nekoliko mjeseci već koristim Réponse Pureté Intense Purity Serum, te tonik i kremu za lice iz Réponse Délicate linije koji su prikladno smješteni u ambalažu nježno roze boje. Kako joj samo ime kaže, linija je delikatna, odnosno nježna za kožu, a glavna funkcije ove linije je da umiri kožu. Moja koža je mješovita. S obzirom da sam u studenom prošle godine bolovala od korone, moram naglasiti kako mi se u to vrijeme koža lica ponašala drugačije nego ikad. Odjednom me je koža lica počela nenormalno svrbiti, a na licu nisam imala nikakve prištića, crvenilo ili nešto slično što bi moglo upućivati na svrbež takvog tipa. Iako redovito njegujem kožu lica tijekom cijele godine, a njegu dodatno pojačam tijekom zime misleći kako nije problem u njezi lica. No, zbog korone sam blago dehidrirala, a da toga nisam bila svjesna dok se to nije manifestiralo kroz nesnosan svrbež lica. Koža mi je postala više suha, zatezala je i očito dehidrirala. Krenula sam s korištenjem dodatnih krema i ulja, sve u nadi da će mi nešto smiriti kožu i da će me prestati svrbiti, ali sve što sam isprobala kratkotrajno bi umirilo kožu. 



Purity serum i Delicate kremu za lice sam uvela istodobno kao dio dnevne i večernje rutine njege lica, dok je tonik već mjesecima u mojoj postavi. Odlučila sam koristiti sva tri proizvoda zajedno. Tonik ima nježan miris i lagano osvježi lice nakon pranja, njega sam nanosila kao mist za lice, odnosno poprskala bi ga direktno na lice i ostavila da se lagano posuši. Purity serum ima nježan miris, nešto poput klasičnih seruma/krema s mirisom krastavca ali se blago osjeti. Srednje je guste teksture i ne razlijeva se po koži kad ga potisnem iz ambalaže. Vrlo brzo se upija u kožu i mislim da bi mi tijekom toplijih dana bio sasvim dovoljan kao sam, samo da mi održava hidrataciju kože, no tijekom zime mi nikako nije dovoljan. Ovo je inače serum koji sadrži nisku razinu AHA kiselina, uklanja mrtve stanice kože, a ujedno ne iritira kožu lica. Stimulira rast dobre flore na koži lica, te štiti ekosustav kože i dovodi njezinu mikrofloru u ravnotežu.


Réponse Délicate je intenzivna krema za lice prikladna za osjetljivu kožu lica. Vrlo je guste kremasto uljne teksture. Ima blagi miris i količinski je treba zaista malo jer zbog svoje bogate teksture klizi na koži i odlično se razmazuje. Ova krema je napravila čuda i spasila mi je kožu od potpune dehidracije i svrbeža. Prilikom prvog nanošenja osjetila sam olakšanje, a slijedeći dan se svrbež skroz povukao. S obzirom da je i uljne teksture, iznenadilo me kojom bi se brzinom upila u kožu lica, odnosno koliko mi je bila potrebna upravo takva hidratacija, da bi mi se koža oporavila. Bez obzira što je teksturom bogata, nije mi teška na licu. Odlična je i kao podloga za makeup. Odmah prilikom nanošenja, koža lica izgleda sjajnije, vrlo je mekana, ugodna na dodir i izgleda zdravije. 

Apsolutno fantastičan proizvod za osjetljivu i dehidriranu kožu i zaista nešto što je neophodno za njegu suhe ili mješovite kože tijekom hladnih zimskih dana, jer osjetno umiri kožu i vrati joj hidrataciju u kratkom roku. Sva tri proizvoda su odlično funkcionirala jedno s drugim, bez obzira što nisu svi bili iz iste linije. Nisam imala nikakve neželjene reakcije na niti jedan od ovih proizvoda. Zaista jedan predivan brend kojeg sam do sad već koristila i jedan je od onih brendova kojeg ću u budućnosti ponovno uvrstiti među proizvode za njegu lica.

Maja xx

Nema komentara:

Objavi komentar

~ I N S T A G R A M ~